Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. ZORKÓCIOVÁ, Otília - ŠÁŠIKOVÁ, Mária. Zmeny stratégií marketingovej komunikácie podmienené prebiehajúcou krízou - analýza postojov spoločností zaoberajúcich sa marketingovou komunikáciou na Slovensku a v Českej republike. In Alternatívne riešenia vo sfére medzinárodného marketingu : vybrané vedecké state riešiteľov projektu VEGA č. 1/0803/10 Vedeckej grantovej agentúry MŠ SR a SAV na roky 2010-2011. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3297-6, s. 159-179. VEGA 1/0803/10. 1/0803/10, VEGA, Fundamentálne príčiny hospodárskej krízy, jej dosahy na ekonomiku Slovenska ako členskej krajiny EÚ, so zameraním na alternatívne riešenia vo sfére medzinárodných marketingových stratégií podnikateľských subjektov.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.