Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. SYS0125314
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502083317.9
    100
      
    $a 20110209a2010łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a RS
    200
    1-
    $a Branche Specific Elements in Slovakia's Retailing $f Dagmar Lesáková
    301
      
    $a VEGA 1/0652/10
    330
      
    $a Maloobchodné podnikanie poslednej dekády na Slovensku. Analýza troch hlavných skupín maloobchodníkov v krajine. Štruktúra slovenského maloobchodu. Trendy v maloobchode. Nákupné zvyky slovenských spotrebiteľov. Vzťahy medzi obchodníkmi a spotrebiteľmi.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0181945 $1 011 $a 1820-4570 $1 200 1 $a Megatrend review $e the international review of applied economics $v Vol. 7, no. 2 (2010), s. 43-51 $1 210 $a Belgrade $c Megatrend University $d 2010
    541
    1-
    $a Špecifické prvky odvetvia v maloobchode na Slovensku
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003176 $a maloobchod
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003767 $a obchodníci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003127 $a logistika
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko
    675
      
    $a 339.37 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000192 $x Maloobchod
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0048949 $a Lesáková $b Dagmar $f 1949- $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20110209 $g AACR2
  2. SYS0213045
    LBL
      
    00000nam--22^^^^^---450-
    005
      
    20221108071143.5
    010
      
    $a 978-0-415-60231-0
    100
      
    $a 20160223d2010łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng
    102
      
    $a IN
    200
    1-
    $a Business clusters $e partnering for strategic advantage $f editors: C. Jayachandran... [et al.]
    210
      
    $a New Delhi $c Routledge $d 2010
    215
      
    $a 392 s.
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0005760 $a klaster
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007080 $a výhody konkurenčné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006037 $a stratégia podniková
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0010584 $a partnerstvo strategické
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003397 $a modely
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0044859 $a riadenie výkonov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005863 $a spolupráca podnikov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002681 $a kapitál ľudský
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005557 $a rozvoj regionálny
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006357 $a štúdie prípadové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005524 $a rozmiestenie priemyslu
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004535 $a porovnanie medzinárodné
    675
      
    $a 334.75/.76 $v 1. stred. $z hrv $T . $3 eu_un_auth*h0000135 $x Nadpodnikové organizačné formy
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*0061798 $a Jayachandran $b C.
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20160223 $g AACR2
  3. SYS0202476
    LBL
      
    00000nbm--22^^^^^---450-
    005
      
    20161212095231.7
    035
      
    $a 434d54a4-b7f6-49bd-af1c-d387172fc5c4
    100
      
    $a 20150610d2015łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Daňovo-odvodové zaťaženie živnostníka a s.r.o. v SR a ČR $e diplomová práca $f Martina Zajacová $g školiteľ: Marcela Rabatinová
    210
      
    $a Bratislava $d 2015
    215
      
    $a 68 s.
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0022741 $a Zajacová $b Martina $4 070
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*p0066924 $a Rabatinová $b Marcela $f 1977- $p EUBFNHKFI $4 727 $T Katedra financií FNH
    712
    02
    $3 eu_un_auth*k0001199 $a Národohospodárska fakulta EU $b Katedra financií $4 050
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20150610 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  4. SYS0219317
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20231208091349.7
    100
      
    $a 20160616a2016łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Daňový bonus a ukončenie štúdia $f Iveta Matlovičová
    330
      
    $a Daňový bonus predstavuje daňové zvýhodnenie, ktoré si daňovník môže uplatniť na každé vyživované dieťa žijúce s ním v domácnosti. Ide o príjem, ktorý je od dane oslobodený. Vyplatený daňový bonus znižuje daňovníkovi preddavok na daň, ak si nárok na daňový bonus uplatňuje mesačne alebo daň, ak si nárok na daňový bonus uplatňuje až po skončení zdaňovacieho obdobia.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0276822 $1 011 $a 1335-7034 $1 200 1 $a Dane a účtovníctvo v praxi $e mesačník plný informácií z oblasti daní, práva a účtovníctva $v Roč. 21, č. 6 (2016), s. 6-13 $1 210 $a Bratislava $c Wolters Kluwer $d 2016
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007394 $a zákony
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007630 $a zvýhodnenie daňové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006363 $a štúdium denné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001608 $a daňovníci
    675
      
    $a 336.2 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000139 $x Dane. Poplatky. Dávky. Odvody
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0000511 $a Matlovičová $b Iveta $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20160616 $g AACR2
  5. SYS0029124
    LBL
      
    01472naa$$2200289$$$450$
    005
      
    20231016104517.1
    100
      
    $a 20050524a2005łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a cze
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Ekomarketingové strategie firem $f Radoslav Škápa
    330
      
    $a Štyri typy stratégie podniku: clean, efficient, progressive a innovative - ich charakteristika. Zelený marketing (ekomarketing) a jeho uplatnenie v cenovej politike podniku, v distribučnej politike a v propagácii výrobku. Vzťah spotrebiteľa k zeleným výrobkom. Marketing a životné prostredie.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0089844 $1 011 $a 1214-9594 $1 200 1 $a TREND marketing $e měsíčník pro marketingový management $v Roč. 2, č. 4 (Duben 2005), s. 24-25 $1 210 $a Praha $c Economia $d 2005
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003222 $a marketing ofenzívny
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003214 $a marketing environmentálny
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003220 $a marketing mix
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005049 $a produkty environmentálne
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003901 $a ochrana prostredia životného
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001376 $a ceny
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001720 $a distribúcia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005138 $a propagácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z cze $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0068901 $a Škapa $b Radoslav $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20050524 $g AACR2
  6. SYS0124370
    LBL
      
    $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502083315.5
    100
      
    $a 20110114a2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a RS
    200
    1-
    $a Employees' Appraisal as an Indicator of the Quality of Human Resources Management in Organizations in Slovakia $f Jana Blštáková
    330
      
    $a Dôležitosť hodnotenia pracovníkov pri meraní kvality riadenia ľudských zdrojov v organizácii. Prečo považujeme hodnotenie zamestnancov v podniku za tak dôležité. Ako chápu manažéri hodnotenie zamestnancov v súčasnosti. Proces hodnotenia zamestnancov. Často sa vyskytujúce chyby manažérov pri procese hodnotenia zamestnancov. Hodnotenie zamestnancov v slovenských podnikoch na základe výsledkov prieskumu.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0181945 $1 011 $a 1820-4570 $1 200 1 $a Megatrend review $e the international review of applied economics $v Vol. 7, no. 2 (2010), s. 79-90 $1 210 $a Belgrade $c Megatrend University $d 2010
    541
    1-
    $a Hodnotenie zamestnancov, ako indikátor kvality riadenia ľudských zdrojov v organizáciách na Slovensku
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002321 $a hodnotenie pracovníkov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0002220 $a riadenie ľudských zdrojov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003185 $a manažéri
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004270 $a podnik
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007184 $a výskum
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko
    675
      
    $a 331.108 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000113 $x Personálna organizácia. Pracovný poriadok. Pracovná disciplína
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0006238 $a Blštáková $b Jana $f 1980- $p EUBFPMKPM $9 100 $4 070 $T Katedra manažmentu FPM
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20110114 $g AACR2
  7. SYS0165878
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20230911072208.9
    100
      
    $a 20130221a2012łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a cze $d cze $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Environmentalistika cestovního ruchu $d Tourism environmentalism $f Martina Pásková
    330
      
    $a Význam životného prostredia pre cestovný ruch. Vplyvy cestovného ruchu na životné prostredie. Kauzálny model pôsobenia cestovného ruchu. Vplyv cestovného ruchu na zložky prírodného prostredia. Vplyv cestovného ruchu na sociokultúrne prostredie. Únosná kapacita územia. Životný cyklus destinácie. Environmentálne inovatívne formy cestovného ruchu. Výskum a výučba environmentalistiky cestovného ruchu.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0227936 $1 011 $a 1805-3580 $1 200 1 $a Czech journal of tourism $e [odborný vedecký časopis] $v Vol. 1, no. 2 (2012), s. 77-113 $1 210 $a Brno $c Masarykova univerzita - Ekonomicko-správní fakulta $d 2012
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005574 $a ruch cestovný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002010 $a environmentalistika
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003901 $a ochrana prostredia životného
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003900 $a ochrana prírody
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005566 $a rozvoj trvalo udržateľný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002980 $a kultúra
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007251 $a vzdelávanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007184 $a výskum
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    675
      
    $a 338.48 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000172 $x Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0049922 $a Pásková $b Martina $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20130221 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  8. SYS0044486
    LBL
      
    $$$$$nx^^a22$$$$$3^^45
    005
      
    20120105101151.6
    100
      
    $a 20120105asloy0103 ba0
    106
      
    $a 0
    152
      
    $a AACR2
    200
    -1
    $a Hlucháňová $b Zuzana
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20120105
  9. SYS0257326
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20190807114944.9
    100
      
    $a 20190802a2019łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Chosen Aspects of the Parental Role from the Point of View of Three Generations
    330
      
    $a Rodičovská činnosť ako základný predpoklad existencie a kontinuity spoločnosti. Rodičia a spoločenské úlohy. Rodičovská rola a jej transformácie. Výskum zameraný na skúmanie vybraných aspektov rodičovských úloh a bezdetnosť ako jeho alternatívu z hľadiska troch generácií - študenti, rodičia, starí rodičia. Vybraná vzorka respondentov, ktorú tvorili predstavitelia troch generácií. Výsledky výskumu spracované pomocou vybraných štatistických metód - metód kvalitatívnej analýzy. Názory respondentov na súčasnú rodičovskú úlohu, na jej štatisticky významne, vybrané aspekty, závisia od skutočnosti, s generačnou skupinou, do ktorej patria - študenti, rodičia a starí rodičia.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0257379 $1 011 $a 2464-6733 $1 200 1 $a AD ALTA $b elektronický zdroj $e journal of interdisciplinary research $v Vol. 9, no. 1 (2019), s. 181-185 $1 210 $a Hradec Králové $c MAGNANIMITAS $d 2019
    541
    1-
    $a Vybrané aspekty rodičovskej úlohy z hľadiska troch generácií
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005461 $a rodina
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006350 $a študenti
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006594 $a transformácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005846 $a spoločnosť
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002231 $a generácie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0044861 $a analýza kvalitatívna
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0075708 $a Mendelová $b Eleonóra $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20190802 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  10. SYS0099491
    LBL
      
    $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502083245.2
    100
      
    $a 20090805a2008łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a eng
    102
      
    $a HU
    200
    1-
    $a Implementation of intercultural and globalization dimensions into English language teaching $f Viera Bocková, Tatiana Hrivíková
    330
      
    $a Interkultúrna dimenzia komunikácie. Štyri úrovne interkultúrneho vzdelávania - spoločenská úroveň, riadiaca úroveň, organizačná úroveň a úroveň vyjednávania. Komunikácia. Produktivita a efektívnosť. Výhoda súťaživosti. Dlhodobé výhody. Projekt "Internacionalizácia vzdelávania ekonómov a manažérov" - projekt podporený Európskym sociálnym fondom. Charakteristika projektu.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0098859 $1 010 $a 978-963-06-4512-6 $1 011 $a 1786-545X $1 200 1 $a Kommunikáció az információs technológia korszakában $b elektronický zdroj $e XVII. magyar alkalmazott nyelvészeti kongresszus $e a MANYE kongresszusok elöadási = proceedings of the HAALLT Congresses $e Siófok, 2007. április 19-21 $h Vol. 4/1 $i MANYE $f szerkesztö: Csilla Sárdi $v S. 586-593 $1 210 $a Pécs $a Székesfehérvár $c MANYE $c Kodolányi János Föiskola $d 2008 $1 215 $a CD-ROM
    541
    1-
    $a Implementácia interkultúrnej a globalizačnej dimenzie na výučbu anglického jazyka
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001113 $a angličtina
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007220 $a výučba vedecká
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002980 $a kultúra
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002244 $a globalizácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002812 $a komunikácia multikultúrna
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0026914 $a benefity
    675
      
    $a 378 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000232 $x Vysoké školstvo. Vedecká výučba
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0029325 $a Bocková $b Viera $p EUBUJA $9 50 $4 070 $T Ústav jazykov EU - zrušené
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0048665 $a Hrivíková $b Tatiana $f 1959- $p EUBUJA $9 50 $4 070 $T Ústav jazykov EU - zrušené
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20090805 $g AACR2

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.