Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. MLÁDENEKOVÁ, Anita. Marketing High Technology produktu s kvalitatívnym výskumom trhu na trhu B2B : diplomová práca. Školiteľ: Peter Filo. Bratislava, 2012. 96 s.
    kniha

    kniha

  2. MLÁDENEKOVÁ, Anita. Nové trendy v marketingovej komunikácii : bakalárska práca. Školiteľ: Vítězslav Balhar. Bratislava, 2010. 50 s.
    kniha

    kniha

  3. BOLEK, Vladimír. Rozvíjanie zručností v informačno-komunikačných technológiách je trendom súčasnej doby. In HR v praxi. Riadenie ľudských zdrojov v praxi. - Bratislava : Verlag Dashöfer, 2013. ISSN 1338-564X, 3.4.2013, [s. 1], [1 NS], online.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.