Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. ORESKÝ, Milan. Crisis impact on company procurement systems. In Current challenges of marketing and their application in practice : [proceedings of] scientific articles. - Bratislava : Publishing house EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3632-5, s. 96-104. VEGA 1/0418/11. 1/0418/11, VEGA, Udržateľný marketing a udržateľná spotreba.
    článok

    článok

  2. BREZINA, Ivan - GEŽÍK, Pavel. Teória grafov pre ekonómov. Recenzenti: Zuzana Čičková, Tomáš Majer. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo Letra Edu, 2018. 183 s. [9,15 AH]. ISBN 978-80-89962-19-8. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 1]

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.