Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurencieschopnosti slovenských podnikov na trhu EÚ : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/0047/11. Zostavovateľ Viera Čihovská ; recenzenti Jaroslav Kita, Martin Mravec. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. 157 s. VEGA 1/0047/11. ISBN 978-80-225-3734-6. 1/0047/11, VEGA, Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 1]

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.