Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. LESÁKOVÁ, Dagmar. Marketingové programy koncentrované na segment seniorov. In Znalosti pro tržní praxi 2014: média a komunikace v 21. století. Mezinárodní vědecká konference. Znalosti pro tržní praxi 2014: média a komunikace v 21. století : sborník z mezinárodní vědecké konference, konané 11. - 12. září 2014 v Olomouci. - Olomouc : Societas Scientiarum Olomucensis II., 2014. ISBN 978-80-87533-07-9, s. 318-325. VEGA 1/0612/12. 1/0612/12, VEGA, Determinanty úrovne, štruktúry a tendencií v osobnej spotrebe a spotrebiteľskom správaní seniorov v kontexte cenovej a dôchodkovej politiky v SR.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.