Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. KINTONOVA, Aliya et al. Automation of Business Processes at the Enterprise during a Brand Formation. In AD ALTA : journal of interdisciplinary research. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2019. ISSN 2464-6733, 2019, vol. 9, no. 1, s. 107-113.
    článok

    článok

  2. SOUKENÍK, Jiří. Budoucnost je v digitálních platformách. In Bankovnictví : odborný měsíčník pro profesionální finance. - Praha : 4H production, 2019. ISSN 1212-4273, 2019, roč. 26, č. 9, s. 24-25.
    článok

    článok

  3. MIKLER, Christian - HAJDÚCHOVÁ, Iveta. Developmet of Timber Production, Export and Import in the Forest Sector in the Context of Globalization. In Aktuálne problémy podnikovej sféry 2019. Medzinárodná vedecká konferencia. Aktuálne problémy podnikovej sféry 2019 : zborník vedeckých prác z medzinárodnej vedeckej konferencie, 2019, Ráztočno Handlová, Slovensko. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019. ISBN 978-80-225-4618-8, s. 321-329.
    článok

    článok

  4. ZAKARIA, Muhammad - JUN, Wen - KHAN, Marium Farrukh. Impact of Financial Development on Agricultural Productivity in South Asia. In Agricultural economics. - Prague : Czech academy of agricultural sciences, 2019. ISSN 0139-570X, 2019, vol. 65, no. 5, s. 232-239.
    článok

    článok

  5. GAJIĊ, Mihailo. Is Doing Business Report a Good Tool for Describing Business Regulation in All Countries? (A Serbian Perspective). In 4Liberty.eu Review. - Lodz : Fundacja.Industrial, 2019. ISSN 2391-7083, 2019, no. 10, s. 10-25.
    článok

    článok

  6. LIPIANSKA, Júlia - PAVOLKOVÁ, Natália. Náklady obchodných podnikov – aplikácia na ŠKODA AUTO, a. s. In Študentská vedecká a odborná činnosť Obchodnej fakulty 2015 : zborník príspevkov. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4114-5, s. 216-226 CD-ROM.
    článok

    článok

  7. MATULKOVÁ, Mariana. Ochrana spotrebiteľa - zmluvný vzťah. In Poradca. - Žilina : Poradca, 2020. ISSN 1335-1583, 2020, roč. 25, č. 3, s. 280-296.
    článok

    článok

  8. KAPITÁNOVÁ, Tatiana. Paragrafmi proti obchodníkom. In TaPmag : tovar a predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2019. ISSN 1805-0549, 3-4/19, č. 46, (2019.
    článok

    článok

  9. FIČURA, Milan. Profitability of Trading in the Direction of Asset Price Jumps - Analysis of Multiple Assets and Frequencies. In Prague Economic Papers : a Bimonthly Journal of Economic Theory and Policy. - Prague : University of Economics, 2019. ISSN 1210-0455, 2019, vol. 28, no. 4, s. 385-401.
    článok

    článok

  10. BUŠEK, Lukáš. Sponzoring - významný nástroj marketingovej komunikácie : diplomová práca. Školiteľ: Júlia Lipianska. Bratislava, 2018. 61 s.
    kniha

    kniha


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.