Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. TOMANOVÁ, Dominika. Porovnanie krajín Európskej únie na základe vybraných indikátorov : diplomová práca. Školiteľ: Ľubica Hurbánková. Bratislava, 2019. 100 s.
    kniha

    kniha

  2. MAJTÁN, Štefan - FRIANOVÁ, Viera. Trendy vývoja v marketingovej komunikácii. In Marketingové stratégie podnikov v súčasnom podnikateľskom prostredí : [zborník vedeckých prác]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3284-6, s. 51-60. VEGA 1/0385/10. 1/0385/10, VEGA, Zmeny marketingových stratégií podnikov determinované novými faktormi turbulencie podnikateľského prostredia.
    článok

    článok

  3. ROSINOVÁ, Lenka. Vízová politika Európskej únie : bakalárska práca. Škol. Lucia Hurná. Bratislava, 2009. 35 s.
    kniha

    kniha


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.