Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1.  

    2022 ,Č. 11 (21.3.2022). Euro. Praha : New Look Media, 2022. ISSN 1212-3129 [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    časopis

    časopis

  2. HOZÁKOVÁ, Kristína. Influencer marketing a jeho vplyv na spotrebiteľské správanie vybranej generácie : bakalárska práca. Školiteľ: Dagmar Klepochová. Bratislava, 2021. 53 s.
    kniha

    kniha

  3. KUŽMOVÁ, Katarína. Nenávratné a návratné zdroje banky : diplomová práca. Škol. Dagmar Boušková. Bratislava, 2008. 68 s.
    kniha

    kniha

  4. GARASOVÁ, Petra - KNOŠKOVÁ, Ľubica. Perception of Fast Fashion and Sustainable Fashion. In Trends and Challenges in the European Business Environment: Trade, International Business and Tourism. International Scientific Conference. Trends and Challenges in the European Business Environment: Trade, International Business and Tourism : Proceedings of the 6th International Scientific Conference, October 17 - 18, 2019 (Mojmírovce, Slovak Republic). - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019. ISBN 978-80-225-4646-1, pp. 97-106 CD-ROM. VEGA 1/0543/18.
    článok

    článok

  5. PRUŽINSKÝ, Michal - MUCHA, Martin - MEDVECOVÁ, Ivana. Sales promotion of brand shoes business enterprise. In Marketing management, trade, financial and social aspects of business. International scientific conference. Marketing management, trade, financial and social aspects of business : conference proceedings of the 4th international scientific conference : october 20 - 21, 2016, Košice, Slovak Republic. - Košice : Faculty of Business Economics with seat in Košice, 2016. ISBN 978-80-225-4293-7, s. 183-188 online.
    článok

    článok

  6.  

    2019 ,č. 6 (14. februára 2019). Trend : týždenník o ekonomike a podnikaní. Bratislava : News and Media Holding, 2019. ISSN 1335-0684 [Počet ex. : 4, z toho voľných 0, prezenčne 4]
    časopis

    časopis

  7. Ustawa z dnia 14 czerwca 1991 r. o spólkach z udzialem zagranicznym. In Handel zagraniczny, 1991, roč. 36, č. 8-9, s. 14-18.
    článok

    článok

  8. GAJDOŠ, Jozef. Vnímanie luxusu. In Týždeň vedy a techniky na Slovensku. Vedecký seminár. Financie, účtovníctvo, dane 2016 a ich právne aspekty so zameraním na súčasné problémy : recenzovaný zborník vedeckých prác : vedecký seminár na Katedre finančného riadenia podniku PHF EU v Bratislave v rámci Týždňa vedy a techniky na Slovensku, 7.11.2016, Košice. - Košice : Katedra finančného riadenia podniku PHF EU, 2016. ISBN 978-80-225-4334-7, s. 21-26 CD-ROM.
    článok

    článok

  9. KNOŠKOVÁ, Ľubica - GARASOVÁ, Petra. The Economic Impact of Consumer Purchases in Fast Fashion Stores. In Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2019. ISSN 1339-3081, 2019, roč. 12, č. 1, s. 58-70 online. VEGA 1/0543/18.
    článok

    článok

  10. HRNČIAROVÁ TURČIAKOVÁ, Anna. The phenomenon of private labels. In MERKÚR 2013 : the proceedings of the international scientific conference for PhD students and young scientists : Bratislava, December 5 - 6, 2013. - Bratislava : Publishing house EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3764-3, s. 133-140 [CD-ROM].
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.