Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. MIŠÚNOVÁ HUDÁKOVÁ, Ivana. Glycanostics : súpravy na skorú diagnostiku nádorových ochorení. In Metamorfózy startupov na ceste za podnikateľským úspechom : recenzovaný zborník prípadových štúdií. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. ISBN 978-80-225-4767-3, s. 51-54 online.
    článok

    článok

  2. OLÁH, Ľuboš. Mobilný marketing = marketing budúcnosti. In MERKÚR 2011 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy: Bratislava, 9. november 2011. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2011. ISBN 978-80-225-3295-2, s. 235-238. VEGA 1/0333/11. 1/0333/11, VEGA, Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente.
    článok

    článok

  3. DROZD, Marián. Niektoré problémy pri určovaní predmetu dane z pridanej hodnoty. In Daňový a účtovný poradca podnikateľa. - Informačné centrum podnikateľov ; Žilina, 1997. ISSN 1335-0897, 1997, č. 15, s. 84-90.
    článok

    článok

  4. HARVIŠ, Marek. Technika zahraničného obchodu a efektívne metódy spracovania dovoznej/vývoznej obchodnej operácie : diplomová práca. Školiteľ: Peter Knapik. Bratislava, 2011. 75 s.
    kniha

    kniha

  5.  

    2022 ,č. 21. Trend : ekonomický týždenník o podnikaní a podnikateľoch na Slovensku. Bratislava : News and Media Holding, 2022. ISSN 1335-0684 [Počet ex. : 6, z toho voľných 0, prezenčne 6]
    časopis

    časopis


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.