Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. SYS0271215
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502074248.8
    035
      
    $a 234641 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20210118d2020łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Glycanostics $e súpravy na skorú diagnostiku nádorových ochorení $f Ivana Mišúnová Hudáková
    330
      
    $a Založenie a charakteristika inovatívneho startupu Glycanostics. Originalita podnikateľského nápadu. Podnikateľský model Canvas. Tržby a zisky.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0270841 $1 010 $a 978-80-225-4767-3 $1 200 1 $a Metamorfózy startupov na ceste za podnikateľským úspechom $e recenzovaný zborník prípadových štúdií $f Štefan Slávik a kolektív $g redakčné a zostaviteľské práce: Štefan Slávik $g recenzenti: Ľubica Bajzíková, Klaudia Gubová $v S. 51-54 online $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2020 $1 215 $a 134 s. [6,7 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0020294 $a Slávik $b Štefan $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0044479 $a Bajzíková $b Ľubica $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0031499 $a Gubová $b Klaudia $4 675
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003260 $a medicína
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001673 $a diagnostikácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0070830 $a choroby civilizačné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0054052 $a modely podnikateľské
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0022756 $a Mišúnová Hudáková $b Ivana $p EUBFPMKPM $4 070 $9 100 $f 1976- $T Katedra manažmentu FPM
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20210118 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  2. SYSc000549
    LBL
      
    ^^^^^nam^^22^^^^^^^^450^
    005
      
    20221206131324.2
    010
      
    $a 3-453-03973-4
    100
      
    $a 19920717d 1989u 0sloy03 ba
    101
    0-
    $a ger
    102
      
    $a DE
    200
    1-
    $a Gorbatschow $e <Eine> Bildbiographie $f Karl-Heinz Jürgens
    205
      
    $a 3. Aufl.
    210
      
    $a München $c Heyne $d 1989
    215
      
    $a 190 s.
    610
    1-
    $a Gorbačov, M.S.
    610
    1-
    $a životopisy $9 eu_un_auth*h0007642
    610
    1-
    $a politika $9 eu_un_auth*h0004417
    610
    1-
    $a ZSSR $9 eu_un_auth*h0007616
    675
      
    $a 929 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000391 $x Biografia. Genealógia. Heraldika
    700
    -1
    $a Jürgens $b Karl-Heinz $3 eu_un_auth*p0047610 $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 19980306 $g AACR2
  3. SYS0042597
    005
      
    20240404113429.7
    100
      
    $a 20110411asloy0103 ba
    152
      
    $a AACR2
    200
    -1
    $a Kraicová $b Lucia
    801
    -0
    $c 20110926 $a SK $b BA004
  4. SYS0147881
    LBL
      
    $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502072652.1
    100
      
    $a 20120214a2011łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Mobilný marketing = marketing budúcnosti $f Ľuboš Oláh
    301
      
    $a VEGA 1/0333/11
    330
      
    $a Autor poukazuje na širokospektrálne využitie mobilných telefónov, smartfónov a tabletov na marketingové účely, ako i platobné operácie v maloobchode.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0147155 $1 010 $a 978-80-225-3295-2 $1 200 1 $a MERKÚR 2011 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov $b elektronický zdroj $e zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy: Bratislava, 9. november 2011 $f zostavovateľské práce Simona Škorvagová $v S. 235-238 $1 210 $a Bratislava $c [Vydavateľstvo EKONÓM] $d 2011 $1 215 $a CD-ROM [386 s.]
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006442 $a telefón mobilný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003980 $a operácie obchodné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0053075 $a platby bezhotovostné
    675
      
    $a 654 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000312 $x Telekomunikácia. Oznamovanie. Technika diaľkového ovládania
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0028659 $a Oláh $b Ľuboš $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20120214 $g AACR2
  5. SYSr030854
    LBL
      
    ^^^^^naa^^22^^^^^^^^450^
    005
      
    20230912112136.7
    100
      
    $a 19980330a1997 m y0sloc0103 ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Niektoré problémy pri určovaní predmetu dane z pridanej hodnoty $f Marián Drozd
    330
      
    $a Predmetom dane jednotlivých daňových zákonov je určitá skutočnosť, na ktorej základe je v súlade so zákonom uložená daňová povinnosť. Cieľom článku je poukázať na niektoré nejasnosti pri určení predmetu dane v zmysle zákona č. 289/1995 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Príklady.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*s121248 $1 011 $a 1335-0897 $1 200 1 $a Daňový a účtovný poradca podnikateľa $v Č. 15 (1997), s. 84-90 $1 210 $c Informačné centrum podnikateľov $a Žilina $d 1997
    610
    1-
    $a dane z hodnoty pridanej $9 eu_un_auth*h0001600
    610
    1-
    $a zákony $9 eu_un_auth*h0007394
    610
    1-
    $a komentáre $9 eu_un_auth*h0002785
    610
    1-
    $a zdaňovanie $9 eu_un_auth*h0007460
    610
    1-
    $a osoby fyzické $9 eu_un_auth*h0004065
    610
    1-
    $a osoby právnické $9 eu_un_auth*h0004066
    610
    1-
    $a riziko $9 eu_un_auth*h0005444
    675
      
    $a 336.2 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000139 $x Dane. Poplatky. Dávky. Odvody
    700
    -1
    $a Drozd $b Marián $3 eu_un_auth*p0029012 $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 19980330 $g AACR2
  6. SYS0147585
    LBL
      
    00000nam--22^^^^^---450-
    005
      
    20240318124835.5
    100
      
    $a 20120209d2011łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Technika zahraničného obchodu a efektívne metódy spracovania dovoznej/vývoznej obchodnej operácie $e diplomová práca $f Marek Harviš $g školiteľ: Peter Knapik
    210
      
    $a Bratislava $d 2011
    215
      
    $a 75 s.
    675
      
    $v 1. stred. $z slo
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0031629 $a Harviš $b Marek $4 070
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*p0048783 $a Knapik $b Peter $p EUBOBFKMO $4 727 $T Katedra medzinárodného obchodu OBF
    712
    02
    $3 eu_un_auth*k0001187 $a Obchodná fakulta EU $b Katedra medzinárodného obchodu $4 050
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20120209 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  7.  

    SYS0283936
    LBL
      
    00000nas2-22--------450-
    005
      
    20220525103434.4
    011
      
    $a 1335-0684
    100
      
    $a 19991207d2022----m y0sloc0103 ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    110
      
    $a aza
    200
    1-
    $a Trend $e ekonomický týždenník o podnikaní a podnikateľoch na Slovensku
    210
      
    $a Bratislava $c News and Media Holding $d 2022
    461
    -1
    $1 001 eu_un_cat*s120031 $1 200 1 $a Trend

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.