Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. STÁVKOVÁ, Jana - DUFEK, Jaroslav. Marketingový výzkum. Brno : Mendelova zemědělská a lesnická univerzita, 1998. 146 s. ISBN 80-7157-330-2. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  2. FECENKO, Jozef. Vedeckovýskumná činnosť Katedry matematiky Fakulty hospodárskej informatiky Ekonomickej univerzity v Bratislave v oblasti aktuárskych vied 1994 - 2012 : audiovizuálna prezentácia : týždeň vedy a techniky na FHI EU v Bratislave : 5. - 9. 11. 2012 [elektronický zdroj]. [Bratislava] : [Katedra matematiky FHI EU], [2012]. CD-ROM [83 s.].
    elektronická kniha

    elektronická kniha


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.