Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. FRANCOVÁ, Zuzana. Aktuálne otázky marketingového manažmentu v 21. storočí. In Inovácie marketingových a obchodných činností (3) : vedecký monografický zborník. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-2990-7, s. 29-45.
    článok

    článok

  2. PÉCHEUR, Jacques. Civilisation progressive du Français : niveau avancé : avec 400 activités. Paris : CLE international, 2010. 223 s. ISBN 978-2-09-035365-5. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  3. MUBARAKOV, Akan et al. Course of "Computer Geometry" in the Educational Process of the University. - Registrovaný: Web of Science. In Innovations in Science and Education. International Conference. Innovations in Science and Education : CBU International Conference Proceedings, 22-24 March, 2017, (Prague, Czech Republic). - Prague : Central Bohemia University CBU, 2017. ISBN 978-80-88042-08-2. ISSN 1805-996, pp. 732-736 online.
    článok

    článok

  4. HRICIGA, Andrej. Definovanie dôležitých pojmov internetového marketingu a overenie vybraných hypotéz. In Inovácie marketingových a obchodných činností (3) : vedecký monografický zborník. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-2990-7, s. 46-60.
    článok

    článok

  5. TOKARČÍK, Alexander - ROVŇÁK, Martin - ADAMKOVIČ, Jaroslav. Energy Management in the Public Sector According to ISO 50001. - Registrovaný: Web of Science, Registrovaný: Scopus. In SGEM 2015. international multidisciplinary scientific geoconference. 15th international multidisciplinary scientific geoconference SGEM 2015 : energy and clean technologies : conference proceedings : nuclear technologies, renewable energy sources and clean technologies, recycling, air pollution and climate change : 18-24, June, 2015, Albena, Bulgaria. - Sofia : STEF92 Technology, 2015. ISBN 978-619-7105-38-4. ISSN 1314-2704, pp. 199-206.
    článok

    článok

  6. KORČOKOVÁ, Marína. Informovanosť spotrebiteľa. In Inovácie marketingových a obchodných činností (3) : vedecký monografický zborník. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-2990-7, s. 84-100.
    článok

    článok

  7. DZUROVÁ, Mária. Inovácie marketingových a obchodných činností. In Inovácie marketingových a obchodných činností (3) : vedecký monografický zborník. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-2990-7, s. 19-27.
    článok

    článok

  8. PRIEHODA, Albert. Inovácie v marketingovom manažmente (14). In Inovácie marketingových a obchodných činností (3) : vedecký monografický zborník. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-2990-7, s. 118-131.
    článok

    článok

  9. FISCHER, Stanley - ORSMOND, David. Israeli inflation from an international perspective. Washington : International Monetary Fund, 2000. 44 s. IMF Working Paper, WP/00/178. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  10. MIKLOŠÍK, Andrej. Komponenty riadenia procesov v oblasti informačných technológií. In Inovácie marketingových a obchodných činností (3) : vedecký monografický zborník. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-2990-7, s. 112-117.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.