Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1.  

    2021 ,č. 2. dTest. Praha : dTest, 2021. ISSN 1210-731X [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    časopis

    časopis

  2. LISÝ, Ján - PLEVA, Michal. Dynamika vývoja HDP a dôchodkovej a majetkovej nerovnosti. In Economic theory & economic reality. International scientific conference. Economic theory & economic reality : conference proceedings (peer-reviewed) : the 5th international scientific conference : november 13-14th, 2014, Bratislava. - Bratislava : Department of economics of Faculty of national economy, 2014. ISBN 978-80-225-3884-8, s. 1-6 CD-ROM. VEGA 1/0761/12, ITMS 26240120032. 26240120032, ITMS, Vytvorenie excelentného pracoviska ekonomického výskumu pre riešenie civilizačných výziev v 21. storočí.
    článok

    článok

  3. ROZIN, Alexander. Efektivita veľtrhov a výstav v porovnaní s inými komunikačnými kanálmi. In MERKÚR 2010 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2010. ISBN 978-80-225-3099-6, s. 439-441.
    článok

    článok

  4. ROZIN, Alexander. Event marketing. In Nové prístupy k riadeniu ponuky priemyselných podnikov : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3054-5, s. 123-130.
    článok

    článok

  5. PČOLINSKÁ, Lenka - ŠPIŠÁK, Daniel - NAŠČÁKOVÁ, Jana. Informovanosť a povedomie študentov Podnikovohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Košiciach o Výskumno-výstavnom a informačnom centre bioenergie. In Nekonferenčný recenzovaný CD zborník v rámci riešenia vybraných projektov na Podnikovohospodárskej fakulte EU v roku 2011. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU v Košiciach, 2011. ISBN 978-80-225-3328-7, s. [1-12]. SEE/A/037/2.4/X - ENER SUPPLY, VEGA 1/0339/10.
    článok

    článok

  6. SCHMIDT, Peter. Internetové výstavy vs. internetové veľtrhy. In Trendy a inovácie v internetovej podpore podnikania a vzdelávania : [zborník príspevkov] z I. medzinárodnej vedeckej internetovej vidoekonferencie vedeckých pracovníkov a doktorandov : 8. - 9. novembra 2011, virtuálne EU Bratislava. - Bratislava : [Katedra aplikovanej informatiky FHI EU], 2011. ISBN 978-80-225-3314-0, s. [1-8].
    článok

    článok

  7. BAJZÍKOVÁ, Veronika. Katalógový predaj spoločnosti Avon Cosmetics, spol. s r.o. : bakalárska práca. Škol. Lucia Michalková. Bratislava, 2009. 56 s.
    kniha

    kniha

  8. ČECHOVIČOVÁ, Adriána. Komparácia marketingového manažmentu cestovného ruchu vo vybraných krajinách Európskej únie. In Merkúr 2008 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2008. ISBN 978-80-225-2770-5, s. 34-39.
    článok

    článok

  9. GONDÁROVÁ, Jana. Kongresový cestovný ruch. In Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2009. ISSN 1337-7493, 2009, roč. 2, č. 7, s. 57-66. VEGA 1/4590/07.
    článok

    článok

  10. LITOMERICKÝ, Juraj. Makromarketing cestovného ruchu. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. 120 s. [6,356 AH]. ISBN 978-80-225-3146-7. [Počet ex. : 11, z toho voľných 7, prezenčne 4]

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.