Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. KRUPOVÁ, Kristína. Aspekty islamského ekonomického modelu v európskom prostredí. In Islamské ekonomické myslenie – mýtus alebo realita? : zborník vedeckých prác = Volume of Scientific Papers. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019. ISBN 978-80-225-4654-6, s. 70-79 online. VEGA 1/0490/19.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené184.4 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  2. HASENAUER, Rainer et al. Marketing application of technological innovation in the example of robotics testbed. In Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2015. ISSN 1337-9313, 2015, roč. 7, č. 3, s. 16-23.
    článok

    článok

  3. MÓKOSOVÁ, Tatiana et al. Pomôže obchodu duálne vzdelávanie? In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2019. ISSN 1335-2008, 2019, roč. 24, č. 3, s. 12-15.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.