Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. KAHYA, Ibrahim. Doing Business under Risk and Uncertainty. In Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2023. Konferencia. Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2023 : zborník príspevkov z konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5057-4, s. 89-95.
    článok

    článok

  2. GAVAĽOVÁ, Viera. Ekonomika rozvojových krajín. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2000. 127 s. ISBN 80-225-1330-X. [Počet ex. : 3, z toho voľných 3, prezenčne 0]
  3. BALÁŽ, Peter - VERČEK, Peter. Globalizácia a nová ekonomika. Bratislava : Sprint vfra, 2002. 175 s. ISBN 80-89085-06-7. [Počet ex. : 3, z toho voľných 2, prezenčne 1]
  4. ZORKÓCIOVÁ, Otília. Komunikácia v medzinárodnom marketingu firiem : vybrané aspekty. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2001. 146 s. ISBN 80-225-1357-1. [Počet ex. : 3, z toho voľných 2, prezenčne 1]
  5. HANSENOVÁ, Heda. Prepravné služby v podmienkach medzinárodného obchodu. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2003. 120 s. ISBN 80-225-1784-4. [Počet ex. : 10, z toho voľných 9, prezenčne 1]
  6. ROSENBERG, Miloslav et al. Vývojové tendencie svetového hospodárstva. Časť III. A. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2002. 169 s. ISBN 80-225-1515-9. [Počet ex. : 3, z toho voľných 2, prezenčne 1]
  7. SVOBODOVÁ, Valéria. Zvláštne druhy obchodných operácií I. : kompenzačné obchody. Bratislava : Ekonóm, 2003. 122 s. ISBN 80-225-1646-5. [Počet ex. : 19, z toho voľných 17, prezenčne 1]

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.