Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. SYS0296086
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240417075246.2
    100
      
    $a 20230906a2023łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Ako riešiť neuhradené záväzky po splatnosti $f Katarína Jašurková
    330
      
    $a Podstata dodanenia neuhradených záväzkov po splatnosti. Neuhradené záväzky po splatnosti v podvojnom účtovníctve. Daňový náklad verzus nedaňový náklad vo väzbe na uplatnenie § 17 ods. 27 zákona o dani z príjmov a následný odpis záväzku po dodanení. Neuhradené záväzky po splatnosti pri subjektoch, ktoré neúčtujú v podvojnom účtovníctve. Presah na zákon o dani z pridanej hodnoty.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0295857 $1 011 $a 1336-426X $1 200 1 $a Dane a účtovníctvo $e rady a riešenia $e mesačník s bezkonkurenčným počtom aktualít a tipov z daňového a účtovného poradenstva $v Roč. 20, č. 8 (2023), s. 45-54 $1 210 $a Žilina $c Poradca podnikateľa $d 2023
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006758 $a účtovníctvo daňové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006769 $a účtovníctvo podvojné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001606 $a dane z príjmov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001600 $a dane z hodnoty pridanej
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007441 $a záväzky
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003564 $a náklady daňové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007394 $a zákony
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0089432 $a Jašurková $b Katarína $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20230906 $g AACR2
  2. SYSr038835
    LBL
      
    ^^^^^naa^^22^^^^^^^^450^
    005
      
    20230929084206.9
    100
      
    $a 20000718a2000 m y0sloc0103 ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Aktuálne smery výskumu v demogeografii $f Jozef Mládek
    330
      
    $a Súčasné výskumy v modernej demogeografii na Slovensku - ich predmet, význam a výsledky v oblasti prirodzenej reprodukcie a priestorovej mobility obyvateľstva, premien populačných štruktúr a spoločensko-patologických javov. Rozvoj populačných teórií, nových metód a techník výskumu v demogeografii.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*s124691 $1 011 $a 0016-7193 $1 200 1 $a Geografický časopis $e časopis Geografického ústavu Slovenskej akadémie vied $v Roč. 52, č. 1 (2000), s. 41-50 $1 210 $a Bratislava $c Slovak Academic Press $d 2000
    541
    1-
    $a Recent research trends in demogeography
    610
    1-
    $a geografia $9 eu_un_auth*h0002234
    610
    1-
    $a demografia $9 eu_un_auth*h0001643
    610
    1-
    $a výskum $9 eu_un_auth*h0007184
    610
    1-
    $a reprodukcia obyvateľstva $9 eu_un_auth*h0005344
    610
    1-
    $a populácia $9 eu_un_auth*h0004515
    610
    1-
    $a pohyb obyvateľstva $9 eu_un_auth*h0004343
    610
    1-
    $a štruktúra obyvateľstva $9 eu_un_auth*h0006335
    610
    1-
    $a spoločnosť $9 eu_un_auth*h0005846
    610
    1-
    $a metódy výskumu $9 eu_un_auth*h0003332
    610
    1-
    $a techniky výskumné $9 eu_un_auth*h0006428
    610
    1-
    $a výskum populačný $9 eu_un_auth*h0007194
    610
    1-
    $a Slovensko $9 eu_un_auth*h0005739
    675
      
    $a 91 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000390 $x Geografia. Zemepis
    700
    -1
    $a Mládek $b Jozef $3 eu_un_auth*p0029244 $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20000718 $g AACR2
  3. SYS0297988
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240109101341.3
    017
    70
    $a 10.18267/j.polek.1405 $2 DOI
    100
      
    $a 20240109a2023łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Combining Economic Growth and Financial Development in Environment-Health Nexus $f Han Dongping, Mansoor Ahmed Golo, Qamaruddin Mahar, Syed Safdar Ali Shah, Maysa Kadyrova
    330
      
    $a Skúmanie vplyvu menového vývoja na kvalitu životného prostredia a ekonomiku rastu.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0297883 $1 011 $a 2336-8225 $1 200 1 $a Politická ekonomie $d Political Economy $v Roč. 71, č. 6 (2023), s. 730-757 $1 210 $a Praha $c Vysoká škola ekonomická v Praze $d 2023
    541
    1-
    $a Kombinácia ekonomického rastu a finančného rozvoja v spojení životného prostredia so zdravím
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005154 $a prostredie životné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002422 $a indexy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007461 $a zdravie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003304 $a metódy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006428 $a techniky výskumné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005933 $a správa verejná
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005444 $a riziko
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0090253 $a Dongping $b Han $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0090254 $a Golo $b Mansoor Ahmed $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0090256 $a Mahar $b Qamaruddin $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0090257 $a Shah $b Syed Safdar Ali $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0090258 $a Kadyrova $b Maysa $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20240109 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  4. SYS0257120
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20190719085350.4
    100
      
    $a 20190717d2019łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a cze $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Comparison of the Quality of Accommodation Services in Czech and Slovak Border Areas $d Srovnání kvality ubytovacích služeb v českých a slovenských příhraničních oblastech $f Pavel Blecharz, Hana Štverková
    330
      
    $a Výskum spokojnosti zákazníka s ubytovacími službami vo vybraných prihraničných regiónoch Českej republiky a Slovenska. Hodnotenie spokojnosti zákazníka založené na dátach získaných zo zákazníckeho prieskumu. Výskumná metóda European Customer Satisfaction Index a jej sedem premenných. Výsledky vyhodnotené pomocou štatistickej techniky ANOVA (Analysis of Variance).
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0254383 $1 010 $a 978-80-225-4618-8 $1 200 1 $a Aktuálne problémy podnikovej sféry 2019 $e zborník vedeckých prác z medzinárodnej vedeckej konferencie, 2019, Ráztočno Handlová, Slovensko $f Helena Majdúchová a kolektív $g editor: Dana Hrušovská $g recenzenti: Miroslava Szarková, Alena Tršťanská, Veronika Miťková $b elektronický zdroj $v S. 78-85 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2019 $1 215 $a online 452 s. [22,9 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*0003734 $a Hrušovská $b Dana $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0048884 $a Szarková $b Miroslava $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0048924 $a Tršťanská $b Alena $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0012661 $a Miťková $b Veronika $4 675 $1 710 12 $a Aktuálne problémy podnikovej sféry 2019 $b Medzinárodná vedecká konferencia $e Ráztočno Handlová, Slovensko $f 2019
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006689 $a ubytovanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005745 $a služby
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001544 $a Česko
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007184 $a výskum
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001857 $a dotazníky
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003332 $a metódy výskumu
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006428 $a techniky výskumné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005821 $a spokojnosť zákazníkov
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0073756 $a Blecharz $b Pavel $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0020901 $a Štverková $b Hana $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20190717 $g AACR2
  5. SYSr030436
    LBL
      
    ^^^^^nam^^22^^^^^^^^450^
    005
      
    20230929112246.0
    100
      
    $a 19980219j m 0sloy03 ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Dôležitosť informácií $f Tomáš Krásný
    330
      
    $a Údaje z externého trhového prostredia sú dôležité pre úspešný predaj. Automatizovaný systém zberu a obehu dát. Zber interných informácií. Spolupráca so špecializovanou výskumnou agentúrou a rady, ako ju vybrať.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*s122368 $1 011 $a 1335-2008 $1 200 1 $a Obchod $e stratégie v obchode a distribúcii $v Č. 1 (1998), s. 41 $1 210 $a Bratislava $c Strategie na Slovensku $d 1998
    610
    1-
    $a výskum trhu $9 eu_un_auth*h0007199
    610
    1-
    $a informácie $9 eu_un_auth*h0002460
    610
    1-
    $a analýza trhu $9 eu_un_auth*h0001107
    610
    1-
    $a marketing $9 eu_un_auth*h0003211
    610
    1-
    $a trh $9 eu_un_auth*h0006599
    610
    1-
    $a predaj $9 eu_un_auth*h0004797
    610
    1-
    $a techniky výskumné $9 eu_un_auth*h0006428
    610
    1-
    $a automatizácia riadenia $9 eu_un_auth*h0001169
    610
    1-
    $a informácie vnútropodnikové $9 eu_un_auth*h0002478
    675
      
    $a 339.13 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000179 $x Trh všeobecne. Analýza trhu
    700
    -1
    $a Krásný $b Tomáš $3 eu_un_auth*p0006039 $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 19980219 $g AACR2
  6. SYSr046199
    LBL
      
    01673naa^^2200349^^^450
    005
      
    20230921120728.2
    100
      
    $a 20020923a2002 m y0sloc0103 ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Dostáva zákazník to, čo si myslíme? $e (alebo Mystery Shopping - technika marketingového výskumu) $f Dana Vokounová
    330
      
    $a Osvedčenou výskumnou technikou, ktorej cieľom je pomôcť firmám dosiahnuť alebo zlepšiť štandard služieb je mystery shopping. Je to technika marketingového výskumu, ktorá používa špeciálne školených agentov, tajných zákazníkov, ktorí hodnotia druh a kvalitu poskytovaných služieb. Príklad použitia techniky mystery shopping v cestovných kanceláriách.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0039336 $1 011 $a 1211-5622 $1 200 1 $a Marketing & komunikace $v Roč. 13, č. 2 (2002), s. 10-11 $1 210 $a Praha $c Česká marketingová společnost $d 2002
    541
    1-
    $a Does the customer get what we thing he does?
    610
    1-
    $a výskum trhu $9 eu_un_auth*h0007199
    610
    1-
    $a marketing $9 eu_un_auth*h0003211
    610
    1-
    $a služby $9 eu_un_auth*h0005745
    610
    1-
    $a kvalita $9 eu_un_auth*h0003009
    610
    1-
    $a kancelárie cestovné $9 eu_un_auth*h0002659
    610
    1-
    $a zákazky $9 eu_un_auth*h0007367
    610
    1-
    $a techniky výskumné $9 eu_un_auth*h0006428
    675
      
    $a 339.13 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000179 $x Trh všeobecne. Analýza trhu
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0048978 $a Vokounová $b Dana $f 1962- $p EUBOBFKMA $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20020923 $g AACR2
  7. SYSs013663
    LBL
      
    ^^^^^nas2^22^^^^^^^^450^
    005
      
    20240109100229.5
    011
      
    $a 0013-3035
    100
      
    $a 19960308a 1993m y0sloy03 ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    110
      
    $a afa
    200
    1-
    $a Ekonomický časopis $d Journal of economics $e časopis pre ekonomickú teóriu, hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie
    210
      
    $a Bratislava $c Slovak Academic Press $d 1993
    215
      
    $a 2 zv.
    326
      
    $a mesačník
    461
    -1
    $1 001 eu_un_cat*s120048
    610
    1-
    $a teórie ekonomické $9 eu_un_auth*h0006528
    610
    1-
    $a veda ekonomická $9 eu_un_auth*h0006926
    610
    1-
    $a výskum ekonomický $9 eu_un_auth*h0007187
    610
    1-
    $a mikroekonomika $9 eu_un_auth*h0003355
    675
      
    $a 33 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000055 $x Ekonomika. Ekonomické vedy
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 19980306 $g AACR2
  8. SYSs013664
    LBL
      
    ^^^^^nas2^22^^^^^^^^450^
    005
      
    20240109100230.2
    011
      
    $a 0013-3035
    100
      
    $a 19960308a 1993m y0sloy03 ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    110
      
    $a afa
    200
    1-
    $a Ekonomický časopis $d Journal of economics $e časopis pre ekonomickú teóriu, hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie
    210
      
    $a Bratislava $c Slovak Academic Press $d 1993
    215
      
    $a 2 zv.
    326
      
    $a mesačník
    461
    -1
    $1 001 eu_un_cat*s120048
    610
    1-
    $a teórie ekonomické $9 eu_un_auth*h0006528
    610
    1-
    $a veda ekonomická $9 eu_un_auth*h0006926
    610
    1-
    $a ekonómia politická $9 eu_un_auth*h0001965
    675
      
    $a 33 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000055 $x Ekonomika. Ekonomické vedy
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 19980306 $g AACR2
  9. SYSr006066
    LBL
      
    ^^^^^naa^^2200313^^^450^
    005
      
    20221213084243.8
    100
      
    $a 19971217a19rr m y0sloc0103 ba
    101
    0-
    $a eng
    102
      
    $a US
    200
    1-
    $a Historical investigation and the practice of marketing. $f T. Nevett
    330
      
    $a Popis štyroch fáz historického výskumu a techník používaných pri týchto výskumoch. Príklady aplikovania spomínaných techník v marketingovej praxi najmä aplikovaním vlastnej imaginácie, pri vypracovaní prognóz a pri vedeckom prístupe k jednotlivým marketingovým problémom.
    463
    -1
    $1 200 1 $a Journal of Marketing $v Roč. 55, č. 3 (1991), s. 13-23
    541
    1-
    $a Historické výskumy a marketingová prax.
    610
    1-
    $a marketing $9 eu_un_auth*h0003211
    610
    1-
    $a výskum $9 eu_un_auth*h0007184
    610
    1-
    $a prognózy $9 eu_un_auth*h0005064
    610
    1-
    $a techniky výskumné $9 eu_un_auth*h0006428
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $a Nevett $b T. $3 eu_un_auth*p0016164 $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 19971217 $g AACR2
  10. SYS0031675
    LBL
      
    $$$$$nx^^a22$$$$$3^^45
    005
      
    20110607064901.2
    100
      
    $a 20091005asloy0103 ba0
    106
      
    $a 0
    152
      
    $a AACR2
    200
    -1
    $a Langová $b Petra
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20091005

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.