Vytlačiť
1. Destination marketing management and national tourist organizations
NOVACKÁ, Ľudmila. Destination marketing management and national tourist organizations. In Valorizácia prostredia pre služby cestovného ruchu : medzinárodná konferencia. - Bratislava : NITVV, 2003. ISBN 80-968342-4-X, s. 43-45Ohlasy:
[4] LITOMERICKÝ, Juraj. Makromarketing cestovného ruchu. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. 120 s. [6,356 AH]. ISBN 978-80-225-3146-7.
[4] MICHÁLKOVÁ, Anna. Regionálne siete v cestovnom ruchu. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. 118 s. [8,111 AH]. VEGA 1/0449/08. ISBN 978-80-225-2954-9.
[3] ŠTUMPF, Petr. Regional strategic documents of sustainable tourism development: comparison of the regions of South Bohemia and Upper Austria. In Tourism & hospitality : sustainability and responsibility. Zeleneč : Profess Consulting, 2015. ISBN 978-80-7259-061-2. P. 43-60.