Vytlačiť
1. Prispôsobivosť LMS Moodle užívateľovi
Názov | Prispôsobivosť LMS Moodle užívateľovi |
---|---|
Autorské údaje | Hana Trochanová |
Autor | Trochanová Hana EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI |
Zdrojový dokument | UNINFOS 2007 - univerzitné informačné systémy : zborník príspevkov z medzinárodnej konferencie, Bratislava 13.-15.11.2007. S. 175-178. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2007. ISBN 978-80-225-2418-6 |
Druh dokumentu | rozpis článkov zo zborníkov |
Jazyk dokumentu | slovenčina |
Krajina vydania | Slovenská republika |
Systematika | 37 - Výchova. Vzdelávanie. Vyučovanie |
Heslá | vzdelávanie dištančné * vzdelávanie elektronické * kurzy * moduly * študenti * učitelia |
Anotácia | Prostredie výučby e-learningu robí študentom často problémy pre ich nedostatočné technické a hlavne informatické znalosti. Ale aj niektorí vyučujúci tútori mávajú problém sa v začiatkoch zorientovať v prostredí. Z toho dôvodu je dobré sa pri tvorbe či správe e-learningového kurzu zamerať na čo najväčšie zjednodušenie a sprehľadnenie kurzu v očiach študujúceho ale aj vyučujúceho. Možnosti prispôsobovania moodle v príspevku sú len nenáročnými krokmi pre ďalšie priblíženie e-learningu užívateľovi a uľahčenie jeho štúdia príjemným jednoduchým prostredím s patričnou rôznorodosťou formy materiálov určených k výučbe. |
Kategória EPC | Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách |
Báza dát | PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ |
Archív EPC | E08 00210-001, FHI - Archív EPC, kópia plného textu |