Vytlačiť
1. "Klamanie" štatistickým diagramom alebo je 5% naozaj tak veľa?
SYS | 0120549 | |
---|---|---|
LBL | $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ | |
005 | 20240502083312.0 | |
100 | $a 20101026d2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba | |
101 | 0- | $a slo $d slo $d eng |
102 | $a CZ | |
200 | 1- | $a "Klamanie" štatistickým diagramom alebo je 5% naozaj tak veľa? $f Erika Liptáková, Jana Pócsová |
330 | $a Analýza riešenia testovej úlohy študentmi prvého ročníka ekonomickej fakulty. Schopnosti študentov interpretovať informácie v kontexte úloh. Závery prieskumu a odporúčania pre prax. | |
463 | -1 | $1 011 $a 1213-7499 $1 200 1 $a e-PEDAGOGIUM $e nezávislý časopis určený pedagogickým pracovníkům všech typů škol $v Č. 5 (2009), s. 42-48 $1 210 $a Univerzita Palackého v Olomouci $c Pedagogická fakulta Univerzity Palackého v Olomouci $d 2009 |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0006284 $a štatistika |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0006285 $a štatistika aplikovaná |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0002473 $a informácie štatistické |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0006383 $a tabuľky štatistické |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0007573 $a znázornenie grafické |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0001674 $a diagramy |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0001104 $a analýza štatistická |
675 | $a 311 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000032 $x Štatistika ako veda. Štatistická teória | |
700 | -1 | $3 eu_un_auth*p0028157 $a Liptáková $b Erika $p EUBPHFKIM $9 50 $4 070 $T Katedra hospodárskej informatiky a matematiky PHF |
701 | -1 | $3 eu_un_auth*0036201 $a Pócsová $b Jana $4 070 $9 50 |
801 | -0 | $a SK $b BA004 $c 20101026 $g AACR2 |
856 | 4- | $u http://www.upol.cz/fileadmin/user_upload/PdF/e-pedagogium/05_e-pedagogium_2009-V.pdf |