Vytlačiť
1. Eight reasons for not forcing teachers to do research and publish and eight steps to becoming a successful researcher andpublisher
Názov | Eight reasons for not forcing teachers to do research and publish and eight steps to becoming a successful researcher andpublisher |
---|---|
Autorské údaje | Paul McCullough |
Autor | McCullough Paul EUBFAJKAJ - Katedra anglického jazyka FAJ |
Zdrojový dokument | Jazykovedné, literárnovedné a didaktické kolokvium VI. : zborník vedeckých prác. S. 80-87. - Bratislava : Z-F LINGUA, 2010. ISBN 978-80-89328-43-7 |
Druh dokumentu | rozpis článkov zo zborníkov |
Jazyk dokumentu | slovenčina |
Krajina vydania | Slovenská republika |
Systematika | 001.891/.892 - Výskum. Vývoj |
Heslá | výskum * pracovníci výskumní * učitelia * jazykoveda * Ekonomická univerzita v Bratislave |
Anotácia | Príspevok skúma, prečo sa pedagógovia na Slovensku zdráhajú zapojiť sa do výskumu a publikovania. Práca potom ďalej rozvádza tieto príčiny a poskytuje argumenty za a proti významu výskumu a publikovania. |
Kategória EPC | Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách |
Báza dát | PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ |
Archív EPC | E10 01607-006, originál dokumentu |