Vytlačiť
1. Modely hodnotenia efektivity vzdelávania
SYS | 0156695 | |
---|---|---|
LBL | 00000nla--22^^^^^---450- | |
005 | 20240530103434.2 | |
100 | $a 20120629d2012łłłłm--y0sloc0103----ba | |
101 | 0- | $a slo $d slo $d eng |
102 | $a SK | |
200 | 1- | $a Modely hodnotenia efektivity vzdelávania $d Models of the efficiency of education $f Oľga Škvarčeková |
301 | $a KEGA 006EU-4/2011 | |
330 | $a Hodnotenie vzdelávacieho programu je komplexný proces sledovania, merania a analýzy rôznych ukazovateľov. Vo svete sa vyvinulo niekoľko prístupov k hodnoteniu efektivity vzdelávania a k nim sa vytvorili účinné nástroje a techniky. Existuje viacero modelov hodnotenia vzdelávania. Najpoužívanejším z nich je Kirkpatrickov model a model doplnený o výpočet návratnosti investícií označovaný ako Kirkpatrick/Phillipsov model. | |
463 | -1 | $1 001 eu_un_cat*0156607 $1 010 $a 978-80-225-3449-9 $1 200 1 $a Nové technológie a možnosti ich využitia vo vzdelávaní $b elektronický zdroj $e zborník vedeckých statí $f zborník zostavili: Peter Červenka, Ivan Hlavatý $g recenzenti: Attila Pólya, Ivan Hlavatý $v S. 68-73 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2012 $1 215 $a CD-ROM [81 s.] |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0007251 $a vzdelávanie |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0001941 $a efektívnosť vzdelávania |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*0037566 $a kvalita vzdelávania |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0003397 $a modely |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0003636 $a návratnosť investícií |
675 | $a 37 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000231 $x Výchova. Vzdelávanie. Vyučovanie | |
700 | -1 | $3 eu_un_auth*p0048758 $a Škvarčeková $b Oľga $f 1958- $p EUBOBFKIO $9 100 $4 070 $T Katedra informatiky obchodných firiem OBF - zrušená |
801 | -0 | $a SK $b BA004 $c 20120629 $g AACR2 |