Vytlačiť
1. Aplikácia marketingovej koncepcie vo vyučovacom procese
SYS | 0199487 | |
---|---|---|
LBL | $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ | |
005 | 20240502073359.4 | |
100 | $a 20150327d2014łłłłm--y0sloc0103----ba | |
101 | 0- | $a slo $d slo $d eng |
102 | $a SK | |
200 | 1- | $a Aplikácia marketingovej koncepcie vo vyučovacom procese $d Marketing concept and their applications in education process $f Júlia Rakovská |
330 | $a Marketingová koncepcia školy, resp. vzdelávacej inštitúcie. Kritériá pri rozhodovaní o výbere školy. Príklady progresívnych foriem vyučovania. Úlohy učiteľa. | |
463 | -1 | $1 010 $a 978-80-8105-667-3 $1 200 1 $a Marketing identity 2014 $e zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, Smolenice, 4.-5. november 2014 $f editori: Alena Kusá, Dušan Pavlů $g recenzenti: Ľudmila Čábyová, Ondřej Roubal $v S. 148-154 $1 210 $a Trnava $c Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave $d 2014 $1 215 $a 223 s. $1 710 12 $a Marketing identity 2014 $b medzinárodná vedecká konferencia $e Smolenice, Slovensko $f 4.-.5.11.2014 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0032165 $a Čábyová $b Ľudmila $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0048832 $a Roubal $b Ondřej $4 675 |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0007251 $a vzdelávanie |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0007044 $a vyučovanie |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0006254 $a školy |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0006693 $a učitelia |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0006350 $a študenti |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing |
675 | $a 37 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000231 $x Výchova. Vzdelávanie. Vyučovanie | |
700 | -1 | $3 eu_un_auth*p0048637 $a Rakovská $b Júlia $p EUBFPMKML $4 070 $9 100 $f 1972- $T Katedra manažmentu výroby a logistiky FPM |
801 | -0 | $a SK $b BA004 $c 20150327 $g AACR2 |
T85 | $x existuji fulltexy |