Vytlačiť
1. Vplyv kontextuálnych premenných na odhad pridanej hodnoty vo vzdelávaní
Názov | Vplyv kontextuálnych premenných na odhad pridanej hodnoty vo vzdelávaní |
---|---|
Preklad názvu | Influence of contextual variables on estimation of school value added |
Autorské údaje | Lukáš Píš, Jana Trajová, Pavol Kaclík, Mária Kolková |
Autor | Píš Lukáš |
Spoluautori | Trajová Jana |
Kaclík Pavol | |
Kolková Mária | |
Zdrojový dokument | Forum statisticum Slovacum : vedecký recenzovaný časopis Slovenskej štatistickej a demografickej spoločnosti. Roč. 11, č. 1 (2015), s. 87-92. - Bratislava : Slovenská štatistická a demografická spoločnosť, 2015. ISSN 1336-7420 |
Druh dokumentu | rozpis článkov z periodík |
Jazyk dokumentu | slovenčina |
Krajina vydania | Slovenská republika |
Systematika | 519.86 - Teória ekonomicko-matematických modelov |
Heslá | hodnota pridaná * vzdelávanie * kvalita vzdelávania * školy * modelovanie lineárne |
Anotácia | Aplikácia hierarchického lineárneho modelovania za účelom odhadu pridanej hodnoty školy. Význam kontextuálnych premenných (ekonomický, sociálny a kultúrny status žiaka, podiel dievčat resp. chlapcov na škole a priemernú úroveň žiakov školy) a diskusia dopadu zahrnutia týchto ukazovateľov do modelu pre odhady pridanej hodnoty. |
Báza dát | ČLÁNKY |
Odkazy | PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika |
Zväzky | 2015: 1-3 |