Vytlačiť
1. Koncepcia pragmatickej pedagogiky
SYS | 0210783 | |
---|---|---|
LBL | 00000naa--22^^^^^---450- | |
005 | 20231127103709.0 | |
100 | $a 20160111a2016łłłłm--y0sloc0103----ba | |
101 | 0- | $a slo |
102 | $a SK | |
200 | 1- | $a Koncepcia pragmatickej pedagogiky $f Emília Krajňáková |
330 | $a Teoretické základy projektovej metódy, ktorá vznikla a bola rozpracovaná americkými pedagógmi v minulosti ako metóda opierajúca sa o humanistický prístup v pedagogike podľa amerického filozofa a pragmatika Johna Deweyeho. | |
463 | -1 | $1 001 eu_un_cat*0262079 $1 011 $a 1336-9849 $1 200 1 $a Manažment školy v praxi $e odborný mesačník pre školy a školské zariadenia $v Roč. 11, č. 1 (2016), s. 13-16 $1 210 $a Bratislava $c Wolters Kluwer $d 2015 |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0006254 $a školy |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0005846 $a spoločnosť |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0006693 $a učitelia |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0003304 $a metódy |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0002386 $a humanizmus |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0007065 $a výchova |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*0058021 $a pedagogika sociálna |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0006535 $a teórie sociologické |
675 | $a 37 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000231 $x Výchova. Vzdelávanie. Vyučovanie | |
700 | -1 | $3 eu_un_auth*0070643 $a Krajňáková $b Emília $4 070 |
801 | -0 | $a SK $b BA004 $c 20160111 $g AACR2 |