Vytlačiť
1. Koncepcia pragmatickej pedagogiky
Názov | Koncepcia pragmatickej pedagogiky |
---|---|
Autorské údaje | Emília Krajňáková |
Autor | Krajňáková Emília |
Zdrojový dokument | Manažment školy v praxi : odborný mesačník pre školy a školské zariadenia. Roč. 11, č. 1 (2016), s. 13-16. - Bratislava : Wolters Kluwer, 2015. ISSN 1336-9849 |
Druh dokumentu | rozpis článkov z periodík |
Jazyk dokumentu | slovenčina |
Krajina vydania | Slovenská republika |
Systematika | 37 - Výchova. Vzdelávanie. Vyučovanie |
Heslá | školy * spoločnosť * učitelia * metódy * humanizmus * výchova * pedagogika sociálna * teórie sociologické |
Anotácia | Teoretické základy projektovej metódy, ktorá vznikla a bola rozpracovaná americkými pedagógmi v minulosti ako metóda opierajúca sa o humanistický prístup v pedagogike podľa amerického filozofa a pragmatika Johna Deweyeho. |
Báza dát | ČLÁNKY |
Odkazy | PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika |
Čísla | 2015: 1-12 + 3 príl. |