Vytlačiť
1. Súčasné prístupy k vzdelávaniu zamestnancov a ich uplatnenie v podnikovej praxi
Názov | Súčasné prístupy k vzdelávaniu zamestnancov a ich uplatnenie v podnikovej praxi | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Súbežný názov | Contemporary concepts of employee education and training and their application in business practice | ||||||||
Autorské údaje | Zuzana Joniaková, Jana Blštáková | ||||||||
Autor | Joniaková Zuzana EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM | ||||||||
Spoluautori | Blštáková Jana EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM | ||||||||
Zdrojový dokument | Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2015 : zborník vedeckých prác pri príležitosti 75. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave. S. [1-10] CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016 / Tóth Miroslav ; Markovič Peter ; Grznár Miroslav ; Rajňák Milan. ISBN 978-80-225-4280-7 | ||||||||
Výstup z projektu | VEGA 1/0842/13 Flexibilita pracovnej sily ako záruka istoty pre pracovníka a organizáciu v kontexte Lisabonskej stratégie 2020 a stratégie Európa 2020 | ||||||||
Poznámky | VEGA 1/0842/13 | ||||||||
Druh dokumentu | rozpis článkov zo zborníkov | ||||||||
Jazyk dokumentu | slovenčina | ||||||||
Krajina vydania | Slovenská republika | ||||||||
Systematika | 37 - Výchova. Vzdelávanie. Vyučovanie | ||||||||
Heslá | vzdelávanie dospelých * zamestnanci * zamestnávatelia * vedomosti * schopnosti pracovné * riadenie znalostí * prieskum * firmy * Slovensko | ||||||||
Anotácia | Súčasné ponímanie vzdelávania a rozvoja zamestnancov. Pojem spôsobilosť zamestnanca. Rozdiely vo vzdelávaní dospelých a detí. Efektívne vzdelávanie. Vzdelávanie a rozvoj zamestnancov v podnikovej praxi - výsledky zrealizovaného prieskumu. Perspektívnosť oblastí vzdelávania z pohľadu podnikov. Využívanie metód vzdelávania. Prístup podnikov k riadeniu znalostí. | ||||||||
Kategória EPC | Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách | ||||||||
Báza dát | PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ | ||||||||
Archív EPC | E16 00960-049, originál dokumentu | ||||||||
|