Vytlačiť
1. Massive open online courses as disruptive innovation: possibility to help educational challenges in current times?
Názov | Massive open online courses as disruptive innovation: possibility to help educational challenges in current times? | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Preklad názvu | Masívne otvorené online kurzy ako disruptívna inovácia: môžu pomôcť s dnešnými vzdelávacími výzvami? | ||||||||
Autorské údaje | Jaroslava Szüdi | ||||||||
Autor | Szüdi Jaroslava EUBFNHKSR - Katedra sociálneho rozvoja a práce NHF | ||||||||
Zdrojový dokument | Economic policy in the European Union member countries : Conference proceedings of the 13th International scientific conference, september 2-4, 2015, Karolinka, Czech Republic. Pp. 236-244 online. - Ostrava : Faculty of Economics, VSB - Technical University of Ostrava, 2015 ; Economic policy in the European Union member countries International scientific conference. ISBN 978-80-248-3796-3 | ||||||||
Výstup z projektu | VEGA 1/0216/14 Transformácia systému sociálnych služieb pre seniorov v kontexte deinštitualizácie sociálnych služieb v pôsobnosti orgánov miestnej samosprávy | ||||||||
Poznámky | VEGA 1/0216/14 | ||||||||
Druh dokumentu | rozpis článkov zo zborníkov | ||||||||
Jazyk dokumentu | angličtina | ||||||||
Krajina vydania | Česká republika | ||||||||
Heslá | vzdelávanie * kurzy * vzdelávanie dištančné * internet | ||||||||
Anotácia | Masívne otvorené online kurzy (massive open online courses, MOOC) sú bezplatné online kurzy pre veľké cieľové skupiny. Ich začiatky siahajú do roku 2008, fenoménom sa stali v roku 2012. História kurzov MOOC, ich výhody a nevýhody. Teória disruptívnej inovácie. Dôsledky pre vzdelávanie a vzdelávaciu politiku: trendy, výzvy, prekážky. | ||||||||
Kategória EPC | Publikované pozvané príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách | ||||||||
Báza dát | PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ | ||||||||
Archív EPC | E16 01555-001, online | ||||||||
|