Vytlačiť
1. Školenie ako počítačová hra - zážitok, skúsenosť...
SYS | 0236646 | |
---|---|---|
LBL | 00000naa--22^^^^^---450- | |
005 | 20231208115130.6 | |
100 | $a 20171019a2017łłłłm--y0sloc0103----ba | |
101 | 0- | $a slo |
102 | $a SK | |
200 | 1- | $a Školenie ako počítačová hra - zážitok, skúsenosť... $f Iveta Žeravíková |
330 | $a Spojenie "virtuálna realita" zaznieva čoraz častejšie a už dávno nie je len výsadou herného priemyslu. Jednou z dôležitých oblastí, kde technológie virtuálnej reality nachádzajú uplatnenie, je aj odborná príprava zamestnancov. Tréningy prebiehajúce vo virtuálnom prostredí sú užívateľsky priateľské a majú svoje výhody. Práca vzdelávaného s virtuálnym trenažérom musí mať svoju štruktúru, regulované fungovanie procesov a vzťahy s inými subsystémami. | |
463 | -1 | $1 001 eu_un_cat*0282419 $1 011 $a 1339-2271 $1 200 1 $a ProIN $e productivity and innovation $v Roč. 18, č. 2 (2017), s. 15-17 $1 210 $a Žilina $c CEIT $d 2017 |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0006252 $a školenie odborné |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0007321 $a zamestnanci |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0007327 $a zamestnávatelia |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0007251 $a vzdelávanie |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0005246 $a realita virtuálna |
700 | -1 | $3 eu_un_auth*0064983 $a Žeravíková $b Iveta $4 070 |
801 | -0 | $a SK $b BA004 $c 20171019 $g AACR2 |