Vytlačiť
1. Autoregulatívne učenie
Názov | Autoregulatívne učenie . 2 |
---|---|
Autorské údaje | Miron Zelina |
Autor | Zelina Miron |
Zdrojový dokument | Manažment školy v praxi : odborný mesačník pre školy a školské zariadenia. Roč. 13, č. 11 (2018), s. 7-10. - Bratislava : Wolters Kluwer, 2018. ISSN 1336-9849 |
Druh dokumentu | rozpis článkov z periodík |
Jazyk dokumentu | slovenčina |
Krajina vydania | Slovenská republika |
Heslá | žiaci * psychológia pedagogická * učitelia * vzdelávanie |
Anotácia | Opis modelu sebaregulujúceho učenia a poukázanie na dôležité zručnosti na ceste k sebariadeniu. Predstavenie modelu nácviku autoregulácie a jeho základných päť krokov. Objasnenie, čo je to metakognícia ako kľúčová a rozhodujúca zručnosť k efektívnemu učeniu a poznávaniu. Podmienky pre autoregulatívne učenie, ktoré sú dôležité pre učiteľa. |
Báza dát | ČLÁNKY |
Odkazy | PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika |
Zväzky | 2018: 1-12 + 1 príl. |