Vytlačiť
1. Glasgow and Shanghai Cities as Learning Cities for Continuous Education: What Impact On Society as a Whole?
Názov | Glasgow and Shanghai Cities as Learning Cities for Continuous Education: What Impact On Society as a Whole? | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Preklad názvu | Mestá Glasgow a Šanghaj ako vzdelávacie mestá pre ďalšie vzdelávanie: Aký dopad má na spoločnosť ako celok? | ||||||||
Autorské údaje | Sherwan T. Ameen | ||||||||
Autor | Ameen Sherwan T. | ||||||||
Zdrojový dokument | European Scientific Journal. Vol. 16, no. 13 (2020), pp. 101-110. - Azores : European Scientific Institute and University of the Azores, 2020. ISSN 1857-7431 | ||||||||
DOI | 10.19044/esj.2020.v16n13p101 | ||||||||
Druh dokumentu | rozpis článkov z periodík | ||||||||
Jazyk dokumentu | angličtina | ||||||||
Krajina vydania | Portugalsko | ||||||||
Heslá | vzdelávanie * vzdelávanie celoživotné * vzdelávanie ďalšie * mestá * začlenenie sociálne * občania * spoločnosť * úroveň vzdelanostná * úroveň životná | ||||||||
Anotácia | V neustále rastúcom a zložitom svete si veľké mestá konkurujú, aby sa stali mestami vzdelávania, a pomáhajú tak svojim občanom zo všetkých sociálnych úrovní a prostredí a zároveň občania sa podieľajú na určovaní budúcnosti svojho mesta. Kľúčovou úlohou vzdelávacích miest je rozvíjať rovnosť a hospodársku stabilitu, prosperitu, osobné uspokojenie a mobilizovať všetkých svojich ľudí, aby dosiahli plný ľudský potenciál. Príklady dvoch miest z dvoch rôznych kontinentov, Glasgow vo Veľkej Británii a Šanghaj v Číne s cieľom vyhodnotiť kľúčové črty a dosiahnutie štatútu vzdelávacieho mesta. Porovnávanie týchto miest. Celoživotné vzdelávanie. | ||||||||
Báza dát | ČLÁNKY | ||||||||
Odkazy | PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika | ||||||||
Čísla | 2020: 13 | ||||||||
|