Vytlačiť
1. Implementácia autentického materiálu do výučby odborného cudzieho jazyka
Názov | Implementácia autentického materiálu do výučby odborného cudzieho jazyka | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Súbežný názov | Implementation of Authentic Material in Teaching Professional Foreign Language | ||||||||
Autorské údaje | Iveta Rizeková | ||||||||
Autor | Rizeková Iveta EUBFAJKRS - Katedra románskych a slovanských jazykov FAJ | ||||||||
Zdrojový dokument | Casalc Review : [odborný recenzovaný časopis České a slovenské asociace učitelů jazykových center na vysokých školách]. Vol. 10, no. 1 (2020), pp. 27-40 online. - Brno : Centrum jazykového vzdělávání MU. ISSN 1804-9435 | ||||||||
DOI | 10.5817/CASALC2020-1-3 | ||||||||
Druh dokumentu | rozpis článkov z periodík | ||||||||
Jazyk dokumentu | slovenčina | ||||||||
Krajina vydania | Česká republika | ||||||||
Heslá | pedagogika * didaktika * vyučovanie * jazyky cudzie * francúzština * jazyk odborný * jazykoveda * pomôcky učebné | ||||||||
Anotácia | Didaktické využitie autentického materiálu vo výučbe cudzieho jazyka v kontexte aplikovanej lingvistiky. Dôležitosť autenticity v cudzojazyčnej výučbe – prejavy a dokumenty určené rodeným hovoriacim v danej krajine sprostredkúvajú kontakt so situáciami z reálneho života a so živým jazykom. Možnosti využitia jednotlivých typov autentických dokumentov na hodinách odborného cudzieho jazyka. Výsledky dotazníkového prieskumu uskutočneného na študentoch aplikovaných jazykov s cieľom zistiť zastúpenie jednotlivých typov autentického materiálu a ich využívanie na hodinách odborného francúzskeho jazyka. Postoje študentov k otázke implementácie autentických materiálov do jazykovej výučby. Prispievanie autentických zdrojov k rozvoju komunikačných zručností, vnímaniu interkultúrnych rozdielov a motivácii študentov vďaka dynamickosti a interaktívnosti. | ||||||||
Kategória EPC | Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách | ||||||||
Báza dát | PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ | ||||||||
Archív EPC | E21 00221-001, online | ||||||||
|