Vytlačiť
1. Sociálny aspekt integrácie žiaka s ADHD na prvom stupni základnej školy
Názov | Sociálny aspekt integrácie žiaka s ADHD na prvom stupni základnej školy | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Autorské údaje | Libuša Gužíková, Vladimíra Poláčková | ||||||||
Autor | Gužíková Libuša | ||||||||
Spoluautori | Poláčková Vladimíra | ||||||||
Zdrojový dokument | Grant Journal : vědecký časopis. Roč. 11, č. 1 (2022), s. 6-11. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2022. ISSN 1805-0638 | ||||||||
Druh dokumentu | rozpis článkov z periodík | ||||||||
Jazyk dokumentu | slovenčina | ||||||||
Krajina vydania | Česká republika | ||||||||
Heslá | vzdelávanie * vyučovanie * školy základné * správanie * žiaci * integrácia sociálna * socializácia | ||||||||
Anotácia | Vzdelávanie a výchova žiakov s ADHD. Integrácia žiaka s poruchou správania a pozornosti do vyučovacieho procesu. Sociálny aspekt integrácie s dôrazom na vzájomné vzťahy v triede. Skúmanie sociálneho začlenenia žiaka s ADHD na prvom stupni základnej školy s použitím štandardizovaného výskumného nástroja sociometrie. | ||||||||
Báza dát | ČLÁNKY | ||||||||
Odkazy | PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika | ||||||||
Čísla | 2022: 1 | ||||||||
|