Vytlačiť
1. Synergic Effect of Gamification and Artificial Intelligence in the Process of Recruiting and Selecting Candidates
SYS | 0290386 | |
---|---|---|
LBL | $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ | |
005 | 20240502074449.6 | |
035 | $a 1016529 $2 CREPC2 | |
100 | $a 20230124d2022łłłłm--y0sloc0103----ba | |
101 | 0- | $a eng $d eng $d slo |
102 | $a SK | |
200 | 1- | $a Synergic Effect of Gamification and Artificial Intelligence in the Process of Recruiting and Selecting Candidates $d Synergický efekt gamifikácie a umelej inteligencie v procese náboru a výberu uchádzačov $f Lasha Abuladze |
301 | $a VEGA 1/0623/22 | |
330 | $a Gamifikácia založená na umelej inteligencii (AI) našla ideálne uplatnenie vo vypĺňaní medzery a zlepšovaní náborových a výberových procesov uchádzačov. S nedávnym vývojom sa úloha gamifikácie poháňanej AI v celkových manažérskych procesoch, najmä pri nábore a výbere, ukázala ako aktuálna a trendová. Gamifikácia poháňaná umelou inteligenciou ako účinný nástroj na riešenie problémov, ktorým čelí proces náboru a výberu uchádzačov, sa v mnohých otázkach javí ako protichodná. V našom článku sme na základe rešerše literatúry identifikovali, študovali a analyzovali výhody a nevýhody používania gamifikačného náboru a výberu uchádzačov pomocou AI. Náš výskum sa zaoberá identifikáciou a skúmaním výhod a nevýhod gamifikácie poháňanej AI implementovanej do procesu náboru a výberu. | |
463 | -1 | $1 001 eu_un_cat*0290263 $1 010 $a 978-80-225-5004-8 $1 200 1 $a Informačné technológie v znalostnej spoločnosti $b elektronický zdroj $e recenzovaný zborník vedeckých statí $f zostavovateľ: Diana Bednarčíková $g recenzenti: Vladimír Bolek, Terézia Romanová, Jakub Ševčík $v S. 5-16 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2022 $1 215 $a CD-ROM 89 s. [7 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*0071164 $a Bednarčíková $b Diana $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0020150 $a Bolek $b Vladimír $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0004706 $a Romanová $b Terézia $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0067250 $a Ševčík $b Jakub $4 675 |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0002511 $a inteligencia umelá |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0007321 $a zamestnanci |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0003546 $a nábor pracovníkov |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0007061 $a výber pracovníkov |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*0002220 $a riadenie ľudských zdrojov |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0003188 $a manažment |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*0087228 $a gamifikácia |
700 | -1 | $3 eu_un_auth*0078534 $a Abuladze $b Lasha $p EUBFPMKPM $4 070 $9 100 $f 1991- $q I $T Katedra manažmentu FPM |
801 | -0 | $a SK $b BA004 $c 20230124 $g AACR2 |
T85 | $x existuji fulltexy |