Vytlačiť
1. Získa hybridné vzdelávanie stabilnú pozíciu v edukačnom systéme?
Názov | Získa hybridné vzdelávanie stabilnú pozíciu v edukačnom systéme? |
---|---|
Súbežný názov | Does Hybrid Education Gain a Stable Position in the Education System? |
Autorské údaje | Jana Kajanová, Henrieta Mázorová |
Autor | Kajanová Jana |
Spoluautori | Mázorová Henrieta |
Zdrojový dokument | MANEKO : časopis o ekonomike a manažmente priemyselných podnikov : [vedecký časopis]. Roč. 14, č. 2 (2022), s. 114-121. - Bratislava : SPEKTRUM STU, 2022. ISSN 1338-5127 |
Druh dokumentu | rozpis článkov z periodík |
Jazyk dokumentu | slovenčina |
Krajina vydania | Slovenská republika |
Heslá | vzdelávanie * vzdelávanie elektronické * vzdelávanie dištančné * technológie informačné * technológie komunikačné * digitalizácia * inovácia * pandémia * koronavírus |
Anotácia | Hlavným cieľom príspevku je objasniť potenciál hybridného vzdelávania, definovať tento pojem, objektívne prezentovať hybridné vzdelávanie ako nástroj vzdelávania používaný aj v období mimo krízy (prostredníctvom identifikácie jeho pozitív a negatív) a prezentovať výsledky výskumu orientovaného konkrétne na hybridné vzdelávanie. Inovácie vo vzdelávaní. |
Báza dát | ČLÁNKY |
Odkazy | PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika |
Čísla | 2022: 2 |