Vytlačiť
1. Bibliometric Analysis of Contemporary Trends in Cultural Tourism
| Názov | Bibliometric Analysis of Contemporary Trends in Cultural Tourism | ||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Preklad názvu | Bibliometrická analýza súčasných trendov v kultúrnom turizme | ||||||||
| Autorské údaje | Danijela Pantović, Nevena Vasović, Ladislav Mura | ||||||||
| Autor | Pantović Danijela | ||||||||
| Spoluautori | Vasović Nevena | ||||||||
| Mura Ladislav EUBOBFKCR - Katedra cestovného ruchu OBF | |||||||||
| Zdrojový dokument | Anali Ekonomskog fakulteta u Subotici. Vol. 59, broj 49 (2023), s. 85-97. - Subotica : Univerzitet u Novom Sadu. ISSN 0350-2120 | ||||||||
| DOI | 10.5937/AnEkSub2200006P | ||||||||
| Druh dokumentu | rozpis článkov z periodík | ||||||||
| Jazyk dokumentu | angličtina | ||||||||
| Krajina vydania | Srbsko | ||||||||
| Heslá | ruch cestovný * softvér * literatúra * analýzy * analýza bibliometrická | ||||||||
| Anotácia | V akademických kruhoch sa čoraz častejšie hovorí o kultúrnom cestovnom ruchu a jeho perspektívach. Počas ciest po svete v posledných rokoch neustále fungujú pojmy kultúrny turizmus a manažment kultúrneho dedičstva. Aj keď odborníci v oblasti kultúrneho turizmu a cestovného ruchu majú mnohorozmerné prínosy v správe, uchovávaní a prezentácii kultúrnych hodnôt, mnohonásobný význam v tejto vedeckej oblasti z hľadiska množstva prác stále nie je dostatočne zdôraznený. Cieľom tejto štúdie je vytvoriť adekvátny nástroj na hodnotenie súčasných trendov a budúcich smerov výskumu kultúrneho turizmu. Štúdia konkrétne pomocou bibliometrického mapovania identifikuje zmeny v konceptualizácii perspektív kultúrneho turizmu. Výsledky štúdie ukážu popredné časopisy v oblasti šírenia akademických poznatkov o kultúrnom cestovnom ruchu, ale aj identifikovaných uznávaných autorov v tejto oblasti. | ||||||||
| Kategória EPC | Vedecké práce v zahraničných nekarentovaných časopisoch | ||||||||
| Báza dát | PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ | ||||||||
| Archív EPC | E23 00257-001, kópia plného textu | ||||||||
| |||||||||