Vytlačiť
1. Ako úzkosť ovplyvňuje pracovný výkon pedagógov
Názov | Ako úzkosť ovplyvňuje pracovný výkon pedagógov : typy,príznaky úzkosti |
---|---|
Autorské údaje | Michal Šafránek |
Autor | Šafránek Michal |
Zdrojový dokument | Manažment školy v praxi : [odborný mesačník]. Roč. 18, č. 10 (2023), s. 14-17. - Bratislava : Wolters Kluwer, 2023. ISSN 1336-9849 |
Druh dokumentu | rozpis článkov z periodík |
Jazyk dokumentu | slovenčina |
Krajina vydania | Slovenská republika |
Heslá | pedagogika * psychológia * správanie * stresy * zdravie duševné * učitelia * žiaci * výkony pracovné |
Anotácia | Príspevok sa zameriava na tému úzkosti v pedagogickej práci učiteľa a poskytuje prehľad typov a príznakov úzkosti, ktoré môžu ovplyvniť výkon učiteľa v rôznych oblastiach edukácie a rozhodovania. Článok rozoberá rôzne typy úzkostných porúch, ako sú separačná úzkosť, panická porucha, selektívny mutizmus, obsedantno-kompulzívna porucha, sociálna úzkostná porucha a iné. Príspevok je určený manažmentom škôl, ktoré sa chcú dozvedieť viac o úzkosti v pedagogickej práci a ako ju rozpoznať u seba, u kolegov a u svojich žiakov. |
Báza dát | ČLÁNKY |
Odkazy | PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika |
Čísla | 2023: 10 |