Ako vzdelávanie v školách pripravuje slovenské ženy na digitálne zručnosti
Autorské údaje
Róbert Hanák, Nina Kocúrová
Autor
Hanák Róbert EUBFPMKIM - Katedra informačného manažmentu FPM
Spoluautori
Kocúrová Nina EUBFPMKIM - Katedra informačného manažmentu FPM
Zdrojový dokument
Economics, Finance and Business Management 2023 [EFAM 2023] : Economics, Management and Entrepreneurship in Digital Age 2023 : 19th October 2023, Bratislava, Slovak Republic. Pp. 230-235. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023 / Lešková Radka ; Majtán Štefan ; Kokles Mojmír ; Economics, Finance and Business Management 2023 : Economics, Management and Entrepreneurship in Digital Age 2023 International Scientific Conference. ISBN 978-80-225-5058-1
Školské vzdelávanie sa vo všeobecnosti považuje za dôležité pri získavaní digitálnych zručností. V príspevku sa testuje, ako slovenské školy pripravili 262 žien v oblasti digitálnych zručností. Zistenia ukazujú, že slovenské formálne školské vzdelávanie na vysokých školách nesúvisí s úrovňou pokročilých digitálnych zručností. Úlohu školy vo vzdelávaní v pokročilých digitálnych zručnostiach nahradila úloha zamestnávateľov žien, pričom s expertnou úrovňou digitálnych zručností žien najvýznamnejšie súvisí bežná denná prax, oficiálne školenia na pracovisku a iné aktivity zamestnávateľov. Málo kurzov, formálne, teoretické a nepraktické učebné osnovy patria medzi hlavné dôvody neúspechu, zatiaľ čo nedostatočná kvalifikácia učiteľov nie. Zlepšenie učebných osnov, rozšírenie počtu a modernizácia obsahu výučby sú navrhovanými prostriedkami nápravy súčasného nežiaduceho obrazu.
Kategória EPC
Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
Báza dát
PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
Archív EPC
E23 00660-020, kópia plného textu
Názov súboru
Veľkosť
Typ prístupu
Plný text PDF
217.5 KB
z IP adresy SEK po prihlásení
openseadragon
Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom
ako používame cookies.