Vytlačiť
1. Correlation of Cognitive and Linguistic Factors with Spoken Language Comprehension in Early Elementary Students
Názov | Correlation of Cognitive and Linguistic Factors with Spoken Language Comprehension in Early Elementary Students | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Preklad názvu | Korelácia kognitívnych a jazykových faktorov s porozumením hovorenej reči u žiakov na začiatku základnej školy | ||||||||
Autorské údaje | Haris Memisevic ...[et al.] | ||||||||
Autor | Memisevic Haris | ||||||||
Zdrojový dokument | Studia Psychologica : An International Journal for Research and Theory in Psychology. Vol. 66, no. 1 (2024), s. 35-49. - Bratislava : Institute of Experimental Psychology, 2024. ISSN 0039-3320 | ||||||||
DOI | 10.31577/sp.2024.01.889 | ||||||||
Druh dokumentu | rozpis článkov z periodík | ||||||||
Jazyk dokumentu | angličtina | ||||||||
Krajina vydania | Slovenská republika | ||||||||
Heslá | výskum psychologický * jazyk materinský * kultúra * komunikácia verbálna * frazeológia * zásoba slovná * mládež * žiaci | ||||||||
Anotácia | Štúdia skúma vzťah medzi porozumením jazyka a rýchlym automatizovaným pomenovaním, fonologickým povedomím, slovnou zásobou a pracovnou pamäťou a aké sú najlepšie prediktory porozumenia hovorenej reči. Tento výskum naznačuje, že najúčinnejšia stratégia na zlepšenie zručností v porozumení jazyka by sa mala zamerať na rozšírenie slovnej zásoby. | ||||||||
Báza dát | ČLÁNKY | ||||||||
Odkazy | PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika | ||||||||
Čísla | 2024: 1 | ||||||||
|