Vytlačiť
1. Praktické predpoklady pre tvorbu a implementáciu platforiem dištančného vzdelávania
| SYS | 0302960 | |
|---|---|---|
| LBL | 00000naa--22^^^^^---450- | |
| 005 | 20240704133421.7 | |
| 035 | $a 1189417 $2 CREPC2 | |
| 100 | $a 20240704a2024łłłłm--y0sloc0103----ba | |
| 101 | 0- | $a eng $d slo $d eng |
| 102 | $a SK | |
| 200 | 1- | $a Praktické predpoklady pre tvorbu a implementáciu platforiem dištančného vzdelávania $d Practical Prerequisites for the Creation and Implementation of Distance Learning Platforms $f Maxot E. Rakhmetov, Aigul Sadvakassova, Peter Schmidt |
| 330 | $a Rýchly vývoj informačných a komunikačných technológií si vyžaduje začlenenie flexibilných, webových vzdelávacích prostredí, ktoré sú dostupné bez geografických obmedzení. Táto štúdia skúma efektivitu LMS pri poskytovaní komplexných, adaptabilných a interaktívnych vzdelávacích skúseností vhodných pre inštruktorov aj študentov. Zdôrazňuje použitie štandardných a inovatívnych nástrojov v rámci LMS na zvýšenie produktivity výučby, splnenie vzdelávacích cieľov a podporu pútavého vzdelávacieho prostredia. Ďalej článok pojednáva o vývoji a implementácii prototypu systému riadenia vzdelávania založeného na štandardoch SCORM (Sharable Content Object Reference Model) na ilustráciu praktických aplikácií v dištančnom vzdelávaní. Empirické dôkazy z prieskumov uskutočnených v L.N. Eurázijská národná univerzita Gumilyov a univerzita Atyrau vykazujú významný trend smerom k prijatiu týchto platforiem, čo podčiarkuje ich rastúci význam pri plnení súčasných vzdelávacích požiadaviek a príprave študentov na profesionálnu konkurencieschopnosť v globálnom prostredí. Zistenia obhajujú neustále zlepšovanie online vzdelávacích platforiem, aby sa zabezpečilo, že budú spĺňať dynamické potreby študentov aj pedagógov v digitálnom veku. | |
| 463 | -1 | $1 001 eu_un_cat*0302925 $1 011 $a 1339-987X $1 200 1 $a Ekonomika a informatika $b elektronický zdroj $e vedecký časopis FHI EU v Bratislave a SSHI $d Economics and Informatics: A Scientific Journal of the Faculty of Economic Informatics of University of Economics in Bratislava and the Slovak Economic Informatics Association $v Roč. 22, č. 1 (2024), s. 66-75 $1 210 $a Bratislava $c Ekonomická univerzita v Bratislave $d 2024 |
| 610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0007252 $a vzdelávanie dištančné |
| 610 | 1- | $9 eu_un_auth*0002968 $a vzdelávanie elektronické |
| 610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0006433 $a technológie informačné |
| 610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0006434 $a technológie komunikačné |
| 700 | -1 | $3 eu_un_auth*0092609 $a Rakhmetov $b Maxot E. $4 070 $9 30 |
| 701 | -1 | $3 eu_un_auth*0068189 $a Sadvakassova $b Aigul $4 070 $9 30 |
| 701 | -1 | $3 eu_un_auth*p0064395 $a Schmidt $b Peter $p EUBFHIKAI $4 070 $9 40 $f 1968- $T Katedra aplikovanej informatiky FHI |
| 801 | -0 | $a SK $b BA004 $c 20240704 $g AACR2 |
| T85 | $x existuji fulltexy |