Vytlačiť
1. CLIL im Fachunterricht als Mittel zu Vollfüllung von Mehrsprachigkeitszielen der Europäischen Union
Názov | CLIL im Fachunterricht als Mittel zu Vollfüllung von Mehrsprachigkeitszielen der Europäischen Union | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Súbežný názov | CLIL in the Teaching of Professional Subjects as a Way of Meeting the Linguistic Goals of Multilingualism in the European Union | ||||||||
Preklad názvu | CLIL v odbornom vzdelávaní ako prostriedok naplnenia cieľov viacjazyčnosti Európskej únie | ||||||||
Autor | Šukolová Lucia EUBFAJKNJ - Katedra nemeckého jazyka FAJ | ||||||||
Zdrojový dokument | Mehrsprachigkeit als ein Phänomen des 21. Jahrhunderts. S. 73-82. - České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2024 / Ondrušová Terézia ; Rakšányiová Jana. ISBN 978-80-7556-152-7 | ||||||||
Poznámky | VEGA 1/0295/23 | ||||||||
Druh dokumentu | rozpis článkov zo zborníkov | ||||||||
Jazyk dokumentu | nemčina | ||||||||
Krajina vydania | Česká republika | ||||||||
Heslá | jazyky cudzie * vzdelanie * jazykoveda * Európska únia * Slovensko | ||||||||
Anotácia | Výučba cudzích jazykov prechádza mnohými zmenami. Odráža trendy doby a požiadavky spoločnosti, otvára dvere novým prístupom a pohľadom na vyučovanie. Slovensko ako jedna z členských krajín Európskej únie sa snaží napĺňať svoju jazykovú politiku, ktorou je trojjazyčnosť (rodný jazyk + 2 cudzie jazyky). Jazykové integrované vzdelávanie obsahu (CLIL) rezonuje v pedagogickej komunite ako efektívny nástroj na dosiahnutie jazykových cieľov viacjazyčnej EÚ. | ||||||||
Kategória EPC | Vedecké práce v zahraničných recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách | ||||||||
Báza dát | PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ | ||||||||
Archív EPC | E24 00487-006, kópia plného textu | ||||||||
|