Vytlačiť
1. Kognitívna záťaž
| Názov | Kognitívna záťaž |
|---|---|
| Autorské údaje | Martina Kosturková |
| Autor | Kosturková Martina |
| Zdrojový dokument | Didaktika : [odborný dvojmesačník]. Roč. 5, č. 6 (2024), s. 11-14. - Bratislava : Wolters Kluwer SR, 2024. ISSN 1338-2845 |
| Druh dokumentu | rozpis článkov z periodík |
| Jazyk dokumentu | slovenčina |
| Krajina vydania | Slovenská republika |
| Heslá | učitelia * vyučovanie * podnety * vzdelanie * informácie * študenti |
| Anotácia | Ľudský mozog je najkomplexnejší orgán v tele. Riadi funkcie životne dôležitých orgánov: srdce, pľúca, koordinuje pohyb rúk a nôh, vytvára spomienky a city. Mozog dokáže spracovať určité množstvo podnetov, no v dôsledku rýchleho toku množstva informácií je vystavený nadmernému preťaženiu. Odborníci tento stav nazývajú informačná paralýza. Tento aspekt sa vyčíta hlavne súčasnej škole. Každý učiteľ by mal poznať teóriu kognitívnej záťaže, pretože je úzko spätá s edukačnou oblasťou a v nej zohráva dôležitú rolu pri konštruovaní a realizovaní vzdelávacieho procesu. |
| Báza dát | ČLÁNKY |
| Odkazy | PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika |
| Čísla | 2024: 6 |