Vytlačiť
1. Editorial: CLIL Beyond the Frontiers
Názov | Editorial: CLIL Beyond the Frontiers | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Preklad názvu | Úvodník: integrované učenie obsahu a jazyka (CLIL) za hranicami | ||||||||
Autorské údaje | Máire Ní Ríordáin, Craig Neville, Anssi Roiha, María Carmen Sánchez Vizcaíno | ||||||||
Autor | Ní Ríordáin Máire | ||||||||
Spoluautori | Neville Craig | ||||||||
Roiha Anssi | |||||||||
Sánchez Vizcaíno María Carmen EUBFAJKRS - Katedra románskych a slovanských jazykov FAJ | |||||||||
Zdrojový dokument | Frontiers in Education. Vol. 10 (2025), pp. 1-3. - Lausanne : Frontiers Media SA. ISSN 2504-284X | ||||||||
DOI | 10.3389/feduc.2025.1560415 | ||||||||
Poznámky | Registrovaný: Scopus. - Registrovaný: Web of Science | ||||||||
Druh dokumentu | rozpis článkov z periodík | ||||||||
Jazyk dokumentu | angličtina | ||||||||
Krajina vydania | Švajčiarsko | ||||||||
Heslá | jazyky cudzie * jazyk odborný * vzdelávanie * predmety učebné * pomôcky učebné * kurikulum * angličtina * gréčtina | ||||||||
Anotácia | Hlbšia analýza metódy CLIL, ktorá sa zameriava na angličtinu ako vyučovací prostriedok. Skúmanie troch kritických oblastí pre efektívny spôsob rozvoja výučby. Návrh integrovať CLIL do gréckeho štátneho vzdelávania na výučbu gréčtiny pre rodených obyvateľov. Prieskum, ako možno CLIL využiť pre iné kurikulárne predmety v bežných triedach v podobne nedostatočne preskúmaných jazykových a kultúrnych kontextoch. | ||||||||
Kategória EPC | BDM | ||||||||
Registrované v | WOS | ||||||||
Registrované v | SCOPUS | ||||||||
Báza dát | PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ | ||||||||
Archív EPC | E25 00224-001, online | ||||||||
|