Vytlačiť
1. Stratégia vzdelávacej politiky v kontexte znalostnej ekonomiky
Názov | Stratégia vzdelávacej politiky v kontexte znalostnej ekonomiky |
---|---|
Autorské údaje | Iveta Dudová |
Autor | Dudová Iveta EUBFNHKSR - Katedra sociálneho rozvoja a práce NHF |
Zdrojový dokument | Makroekonomické súvislosti konvergencie ekonomiky Slovenskej republiky ku eurozóne : elektronický zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie : Bratislava, 5.-6. november 2009. S. [1-7]. - Bratislava : Katedra ekonomickej teórie NHF EU, 2009. ISBN 978-80-225-2822-1 |
Výstup z projektu | VEGA 1/0501/09 Sociálne súvislosti znalostnej ekonomiky |
Poznámky | VEGA 1/0501/09 |
Druh dokumentu | rozpis článkov zo zborníkov |
Jazyk dokumentu | slovenčina |
Krajina vydania | Slovenská republika |
Systematika | 37 - Výchova. Vzdelávanie. Vyučovanie |
Heslá | ekonomika vedomostná * učiaca sa organizácia * vzdelávanie * vzdelávanie vysokoškolské * kvalita * efektívnosť vzdelávania |
Anotácia | V kontexte formovania znalostnej ekonomiky a učiacej sa spoločnosti v podmienkach Európskej únie sa postupne formuje európsky priestor znalostí. Nový strategický rámec národných vzdelávacích politík vymedzuje štyri dlhodobé strategické ciele, ktorými sú celoživotné vzdelávanie a mobilita, zlepšenie kvality a efektívnosti vzdelávania a odbornej prípravy, presadzovanie rovnosti, sociálnej súdržnosti a aktívneho občianstva, posilnenie kreativity a inovácií, vrátane podnikania, na všetkých úrovniach vzdelávacieho systému. Rozvoj vzdelávacej politiky v rámci týchto priorít v budúcnosti bude podporovať otvorená metóda koordinácie, ktorá pomôže prostredníctvom vzájomného učenia sa odpovedať na výzvy starnutia populácie, nedostatočné zručnosti pracovnej sily a globálnu konkurenciu. |
Kategória EPC | Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách |
Báza dát | PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ |
Archív EPC | E10 00114-006, originál dokumentu |