Vytlačiť
1. Assessing Critical Thinking Skills in Higher Education: Insights from University Students through the CThQ
Názov | Assessing Critical Thinking Skills in Higher Education: Insights from University Students through the CThQ | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Preklad názvu | Hodnotenie kritického myslenia vo vysokoškolskom vzdelávaní: Poznatky od univerzitných študentov prostredníctvom CThQ | ||||||||
Autorské údaje | Zuzana Skorková, Hana Gažová Adamková | ||||||||
Autor | Skorková Zuzana EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM | ||||||||
Spoluautori | Gažová Adamková Hana EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM | ||||||||
Zdrojový dokument | Academic Journal of International Education Research. Vol. 6, no. 1 (2025), pp. 42-51. - Praha : Academic Conferences Association. ISSN 2694-7803 | ||||||||
Poznámky | VEGA 1/0775/25. - VEGA 1/0010/23 | ||||||||
Druh dokumentu | rozpis článkov zo zborníkov | ||||||||
Jazyk dokumentu | angličtina | ||||||||
Krajina vydania | Česká republika | ||||||||
Heslá | vysokoškoláci * vzdelávanie * študenti * myslenie kritické * hodnotenie | ||||||||
Anotácia | Kritické myslenie je kľúčovou zručnosťou vo vysokoškolskom vzdelávaní, ktorá umožňuje študentom efektívne vyjadrovať, analyzovať a integrovať informácie. Rozvíjanie tejto zručnosti je nevyhnutné pre informované rozhodovanie, riešenie problémov a kritickú angažovanosť v akademickom aj profesionálnom prostredí. Ako mnohostranná kompetencia kritické myslenie zahŕňa procesy, ako je analýza, hodnotenie, tvorba, pamäť, porozumenie a aplikácia vedomostí, ktoré sú nevyhnutné pre akademický úspech a celoživotné vzdelávanie. Táto štúdia skúma úroveň kritického myslenia na vzorke 239 vysokoškolských študentov pomocou dotazníka Critical Thinking Questionnaire (CThQ). | ||||||||
Kategória EPC | Vedecké práce v zahraničných nekarentovaných časopisoch | ||||||||
Báza dát | PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ | ||||||||
Archív EPC | E25 00005-001, kópia plného textu | ||||||||
|