Vytlačiť
1. Celostný prístup k príprave študentov - pri výučbe a štúdiu predmetu Manažment na vysokých školách
SYS | 0048371 | |
---|---|---|
LBL | 02207naa$$2200397$$$450$ | |
005 | 20240502083129.1 | |
100 | $a 20061018d2006łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba | |
101 | 0- | $a slo $d slo |
102 | $a CZ | |
200 | 1- | $a Celostný prístup k príprave študentov - pri výučbe a štúdiu predmetu Manažment na vysokých školách $f Ján Porvazník, Veronika Rajošová, Janka Ladová |
330 | $a Klasický prístup k výučbe manažmentu - prednášky, semináre, seminárne práce. Potreba celostného prístupu k príprave manažérov. Nová paradigma - osobné vlastnosti manažérov. Predpoklady uplatňovania celostného prístupu a zoznámenie študentov s ním na začiatku výučby a na www stránkach. Overovanie znalostí, zručností a postojov študentov v priebehu semestra. Rôzne pohľady študentov na jednotlivé časti celostnej kompetentnosti pri ich ohodnocovaní. Stanoviská vedúcich seminárov na celostné hodnotenie pri výučbe a štúdiu predmetu Manažment. | |
463 | -1 | $1 200 1 $a EDMAN 06 - "Education for Management" $e sixth international conference, Brno September 7-8, 2006 $v S. 285-291 $1 010 $a 80-86596-80-X $1 210 $a Brno $c Právnická fakulta MU v Brně, Sdružení EVIDA Plzeň $d 2006 |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0003188 $a manažment |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0003185 $a manažéri |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0004997 $a príprava odborná |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0007044 $a vyučovanie |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0004064 $a osobnosť |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0006942 $a vedomosti |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*0037744 $a zručnosti |
610 | 1- | $9 eu_un_auth*h0006011 $a stáže študijné |
675 | $a 37 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000231 $x Výchova. Vzdelávanie. Vyučovanie | |
700 | -1 | $3 eu_un_auth*p0029421 $a Porvazník $b Ján $p EUBCDV $9 87 $4 070 $T Centrum ďalšieho vzdelávania - zrušené |
701 | -1 | $3 eu_un_auth*0012053 $a Rajošová $b Veronika $4 070 |
701 | -1 | $3 eu_un_auth*0012519 $a Ladová $b Janka $4 070 |
801 | -0 | $a SK $b BA004 $c 20061018 $g AACR2 |