Vytlačiť
1. Metóda obsahového a jazykového integrovaného vyučovania (CLIL) ako jeden z hlavných trendov vo vyučovaní jazykov
Názov | Metóda obsahového a jazykového integrovaného vyučovania (CLIL) ako jeden z hlavných trendov vo vyučovaní jazykov |
---|---|
Autorské údaje | Soňa Danišová |
Autor | Danišová Soňa EUBFAJKAJ - Katedra anglického jazyka FAJ |
Zdrojový dokument | Cudzie jazyky v premenách času III : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej 23. novembra 2012 [v Bratislave]. S. 175-185 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 987-80-225-3657-8 |
Druh dokumentu | rozpis článkov zo zborníkov |
Jazyk dokumentu | slovenčina |
Krajina vydania | Slovenská republika |
Systematika | 37 - Výchova. Vzdelávanie. Vyučovanie |
Heslá | vzdelávanie * vyučovanie * jazyky cudzie |
Anotácia | CLIL je skratka, ktorá znamená Obsahové a jazykové integrované vyučovanie. Skratka CLIL je používaná ako generický termín popisujúci všetky typy ustanovení, v ktorom je druhý jazyk (cudzí, regionálny, menšinový jazyk alebo iný úradný jazyk štátu) používaný k výučbe určitých predmetov v inom vzdelávacom programe ako sú vedené samotné jazykové kurzy. Článok ponúka pomerne kritický, ale komplexný prehľad CLIL s argumentmi na špecifiká tohto moderného prístupu k jazyku v oblasti vzdelávania. |
Kategória EPC | Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách |
Báza dát | PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ |
Archív EPC | E13 01637-015, originál dokumentu |