Vytlačiť
1. Cvičenia otvoreného typu – nástroj pre podporu a rozvoj kritického myslenia
Názov | Cvičenia otvoreného typu – nástroj pre podporu a rozvoj kritického myslenia |
---|---|
Autorské údaje | Natália Sadivová |
Autor | Sadivová Natália |
Zdrojový dokument | Didaktika : [odborný dvojmesačník]. Roč. 4, č. 1 (2023), s. 21-23. - Bratislava : Wolters Kluwer SR, 2023. ISSN 1338-2845 |
Druh dokumentu | rozpis článkov z periodík |
Jazyk dokumentu | slovenčina |
Krajina vydania | Slovenská republika |
Heslá | myslenie kritické * jazyky cudzie * didaktika * komunikácia interkultúrna * školy vysoké * kompetencie komunikačné |
Anotácia | V dnešnom rýchlom a globalizovanom svete sa záujem o štúdium cudzích jazykov neustále zvyšuje, a táto skutočnosť sa spája s hľadaním nových spôsobov, ako zdokonaliť a zmodernizovať ich výučbu tak, aby sa dosiahol čo najefektívnejší účinok. Cieľom príspevku je poukázať na rozdiely v odpovediach študentov, ktoré sú spôsobené prechodom z cvičení tzv. otvoreného typu na zatvorené, keďže každé z nich vyžaduje iný prístup v ich vyplňovaní. |
Báza dát | ČLÁNKY |
Odkazy | PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika |
Čísla | 2023: 1 |