Vytlačiť
1. The Digital Age – Digital Radicalisation? A Model of the Relationship Between Online Content and Online Radicalisation
Názov | The Digital Age – Digital Radicalisation? A Model of the Relationship Between Online Content and Online Radicalisation | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Preklad názvu | Digitálny vek - digitálna radikalizácia? Model vzťahu medzi online obsahom a online radikalizáciou | ||||||||
Autorské údaje | Magdaléna Hovanová, Tomáš Šeďo | ||||||||
Autor | Hovanová Magdaléna | ||||||||
Spoluautori | Šeďo Tomáš | ||||||||
Zdrojový dokument | Sociální práce : recenzovaný odborný časopis. Roč. 25, č. 1 (2025), s. 35-53. - Brno Ostrava : Asociace vzdělavatelů v sociální práci : Evropský výzkumný institut sociální práce OU, 2025. ISSN 1213-6204 | ||||||||
Druh dokumentu | rozpis článkov z periodík | ||||||||
Jazyk dokumentu | angličtina | ||||||||
Krajina vydania | Česká republika | ||||||||
Heslá | práca sociálna * mládež * prevencia sociálna * komunikácia verbálna * správanie sociálne * internet * radikalizmus | ||||||||
Anotácia | Identifikácia determinantov radikalizácie a radikalizácie online. Zameriava sa aj na opis úlohy sociálnej práce v digitálnom prostredí a jej potenciálu pri prevencii radikalizácie. Faktory, obsah a úloha radikalizácie, ktoré adolescenti vyhľadávajú, a ktoré ovplyvňujú ich radikálne správanie v online prostredí. Výsledky výskumu ukázali, že faktor radikalizácie osobné hodnoty má väčší vplyv na radikálne správanie online ako všeobecné hodnoty. Sociálna práca by sa mala zamerať na formovanie osobných hodnôt a presvedčení, podporu socializácie a komunikácie, využívanie emocionálneho obsahu na prevenciu radikalizácie, zdôrazňovanie osvedčených vzdelávacích materiálov a aktívne zapájanie sa do online prostredia s cieľom znížiť radikálne správanie. | ||||||||
Báza dát | ČLÁNKY | ||||||||
Odkazy | PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika | ||||||||
Čísla | 2025: 1 | ||||||||
|