Vytlačiť
1. What We Know after the Pandemic.
Názov | What We Know after the Pandemic. : Online and Face-to-face Testing in Comparative Perspective | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Preklad názvu | Čo vieme po pandémii. Online a prezenčné testovanie v komparatívnej perspektíve | ||||||||
Autorské údaje | Eva Stradiotová, Ildikó Némethová, Radoslav Štefančík | ||||||||
Autor | Stradiotová Eva EUBFAJKAJ - Katedra anglického jazyka FAJ | ||||||||
Spoluautori | Némethová Ildikó EUBFAJKAJ - Katedra anglického jazyka FAJ | ||||||||
Štefančík Radoslav EUBFAJKIK - Katedra interkultúrnej komunikácie FAJ | |||||||||
Zdrojový dokument | Advanced Education. No. 21 (2022), pp. 4-21. - Kyiv : National Technical University of Ukraine, Igor Sikorsky Kyiv Polytechnic Institute. ISSN 2409-3351 | ||||||||
DOI | 10.20535/2410-8286.270182 | ||||||||
Poznámky | Registrovaný: Web of Science | ||||||||
Druh dokumentu | rozpis článkov z periodík | ||||||||
Jazyk dokumentu | angličtina | ||||||||
Krajina vydania | Ukrajina | ||||||||
Heslá | vzdelávanie * pandémia * výskum * študenti * vyučovanie * vybavenosť technická | ||||||||
Anotácia | Vplyv online vzdelávania na vzdelávanie na mieste prostredníctvom analýzy výsledkov dosiahnutých respondentmi v testoch. Použitie deskriptívnych štatistických metód. Korelácia medzi výsledkami získanými v tradičnom testovaní a online testovaní. Podmienky realizovaného výskumu. Výsledky testovania študentov. Negatívny vplyv online vzdelávania na študijné návyky študentov. Riešením tejto situácie je lepšia príprava učiteľov na online vzdelávanie a zabezpečenie vybavenia škôl najmodernejšou technikou. | ||||||||
Kategória EPC | ADM | ||||||||
Registrované v | WOS | ||||||||
Báza dát | PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ | ||||||||
Archív EPC | E23 00031-001, online | ||||||||
|